۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۵۳

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

هیچ‌گونه تیراندازی دراداره کل کار کهگیلویه وبویراحمد رخ نداده است

هیچ‌گونه تیراندازی دراداره کل کار کهگیلویه وبویراحمد رخ نداده است

یاسوج- معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: هیچ‌گونه تیراندازی در اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، ستار طالبی پور افزود: روز دوشنبه شخصی ۵۵ ساله با مراجعه به یکی از کارکنان اداره کل کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و حضور در اتاق وی قصد استفاده از سلاح علیه او را داشته که البته موفق نشده است.

وی بیان داشت: این فرد اختلاف نظر کاری را دلیل و انگیزه این امر عنوان کرده و با این حال انگیزه و دلیل اصلی در دست بررسی است.

 طالبی پور تصریح کرد: بر اساس گزارشهای اولیه در پی حضور این فرد در اتاق و پس از مشاهده بیرون کشیدن سلاح از داخل کیف، درگیری میان این دو فرد ایجاد و حین درگیری قنداق تفنگ به سر فرد مضروب خورده و موجب مصدومیت او می شود با این حال  تیراندازی صورت نگرفته و فرد ضارب نیز دستگیر شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج اظهار داشت: این فرد که هیچگونه سابقه و پرونده ای ندارد حدود ساعت ۱۰ صبح امروز  با پوشاندن سر و صورت خود با عینک آفتابی و ماسک به بهانه آلودگی هوا و یا بیماری وارد مجموعه شده و سلاح خود را نیز در داخل کیف مخفی کرده بود.

طالبی پور افزود: رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

کد خبر 4136915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha