۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴

فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

پیش‌بینی ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در اسدآباد

پیش‌بینی ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در اسدآباد

اسدآباد - فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال زایی در شهرستان اسدآباد درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری ظهر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: نظام در بحث اقتصادی در مرحله سختی قرار گرفته است، به طوری که از این مرحله با عنوان جنگ اقتصادی یاد می شود.

وی افزود: سنگ اندازان در مسیر توسعه اقتصاد کشور و جامعه به نوعی دشمنان مملکت محسوب می شوند.

افشاری تاکید کرد: ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای شهرستان اسدآباد درنظر گرفته شده که در صورت تکمیل نشدن پرونده های اشتغال زایی در شهرستان، سهم اعتبار اسدآباد به شهرستان های دیگر اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه ۷ بانک در استان مسئولیت اعطای تسهیلات در شهرستان را دارند، اظهار داشت: بخشداران و دهیاران، طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی در روستاها را جمع آوری و به دستگاه های تخصصی ارائه دهند.

فرماندار اسدآباد تاکید کرد: یک هزار میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی و اشتغال زایی در دو مرحله به استان همدان اختصاص یافته که از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال متعلق به اسدآباد است.

وی عملکرد اسدآباد در جذب تسهیلات را ناموفق عنوان و تاکید کرد: به علت سخت گیری بانک ها در شهرستان اسدآباد، افراد کمی به دریافت تسهیلات کارآفرینی تمایل دارند.

افشاری خطاب به مسئولان شهرستان گفت: کارشناسان کم انگیزه که روحیه کارآفرینی را از متقاضیان سلب کرده و با مانع تراشی، سعی در سردرگم کردن متقاضیان دارند را از مجموعه خود حذف کنید.

کد خبر 4137604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha