۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

انفجار در ساختمان مسکونی کیلومتر ۹ جاده مخصوص

انفجار در ساختمان مسکونی کیلومتر ۹ جاده مخصوص

تهران- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار در ساختمان مسکونی کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۴:۵۹ ظهر امروز در پی تماس هم وطنان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران یک مورد انفجار و آتش سوزی در ساختمانی مسکونی در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج کیلومتر ۹ اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی و نیز خودروهای مسکونی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تشریح محل آتش سوزی اظهار داشت: محل آتش سوزی یک شهرک مسکونی بود و حریق داخل یکی از ساختمان های ۴ طبقه رخ داده بود، در هر طبقه یک واحد حدودا ۱۲۰ متری وجود داشت و انفجار در طبقه بالای همکف رخ داده بود.

ملکی اظهار داشت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، بخش زیادی از این واحد ۱۲۰ متری شعله ور و آتش در حال سرایت به دیگر طبقات بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در اثر انفجار تقریبا همه شیشه ها و درب و پنجره ها شکسته و به بخشی از دیوارها آسیب وارد شده بود و بسیاری از لوازم منزل به بیرون پرتاب شده بود.

وی افزود: خوشبختانه یک نفر که در این واحد زندگی می کرد، قبل از انفجار به دلیلی از منزل خارج شده بود و در زمان انفجار کسی در منزل وجود نداشت و این حادثه مصدومیت و یا تلفات جانی نداشت و افرادی که در طبقات بالایی نیز قرار داشتند، از منزل خارج شده بودند و مورد محبوس شده نیز وجود نداشت.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و از سرایت حریق به اطراف جلوگیری شد و کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند، اما بررسی های اولیه حاکی از نشت گاز شهری و وقوع یک شعله و یا جرقه ناگهانی بوده است، البته دلیل دقیق حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4137854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha