۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان خبرداد؛

آتش سوزی طبقات ۲ و ۳ مجتمع ساختمانی در گرگان/ حریق اطفا شد

آتش سوزی طبقات ۲ و ۳ مجتمع ساختمانی در گرگان/ حریق اطفا شد

گرگان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای حریق یک باب منزل مسکونی در شهرک شهریار خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا صفری عصر شنبه در خصوص آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در گرگان اظهارکرد: ساعت ۱۳:۵۵ شنبه آتش سوزی یک واحد مسکونی واقع در شهرک شهریار به آتش نشانی گرگان اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: بلافاصله دو دستگاه ماشین اطفای حریق از ایستگاه های شماره هفت و چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقه دوم و سوم ساختمان رساندند.

صفری اضافه کرد: آنها با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله‌های آتش در داخل منزل مسکونی مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن ممانعت به عمل آورند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: واحد مسکونی در طبقه دوم مجتمعی در شهریار ۲۴ بوده که به دلایل نامعلومی طعمه حریق می شود.

وی توضیح داد: آتش سوزی در غیاب مالک منزل رخ می دهد و به همین دلیل تا زمانی که شعله های آتش شروع به زبانه کشیدن از پنجره منزل به بیرون می کند، کسی متوجه حادثه نمی شود و پس از آن شدت حریق باعث سرایت حریق به پنجره طبقه بالا و منجر به آتش سوزی واحد مسکونی طبقه سوم می شود.

صفری با بیان اینکه حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 5291401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha