۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه:

اربعین زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است

اربعین زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است

کربلا- معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اربعین زمینه سازی و فرصتی است که بتوانیم خود را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم.

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به کربلا، از اربعین به‌عنوان جاذبه امام حسین (ع) یاد و اظهار کرد: اربعین فرصتی است تا پیام اهل‌بیت (ع) در جهان متجلی شود. اربعین امروز نماد حرکتی شیعه است. امروز فرصتی پیش آمد تا سامرا که تا دیروز در غربت بود میزبان زائران امام حسین (ع) در امنیت کامل باشد.

وی حضور مردم ایران به‌ویژه مردم زنجان در پیاده‌روی اربعین حسینی را یک توفیق بزرگ قلمداد کرد و ادامه داد: اربعین فرصتی بود تا پرچم عزای مردم زنجان که به پایتخت شور و شعور حسینی مزین شده است، امروز در سامرا برافراشته شود.

شرفخانی با تاکید بر اینکه قیام امام حسین (ع) هر روز پرنورتر از گذشته می‌شود، افزود: نتیجه پرچم سرخ امام حسین (ع) ظهور امام زمان (عج) است و اربعین فرصتی است تا بتوانیم برای ظهور امام زمان (عج) آماده شویم که این زمینه‌سازی به زمینه‌سازی حرکتی هم نیاز دارد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با یادآوری اینکه امروز لبیک به امام حسین (ع) لبیک به امام زمان (عج) است، خاطرنشان کرد: امروز راه زینبی در ساختار این پیاده‌روی شکل گرفته است و به واقع باید گفت که اربعین به معنای واقعی کلمه، تجلی ایثار، انفاق و از خودگذشتگی است.

کد خبر 4139275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha