۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۱۵

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تأکید کرد:

لزوم توجه به ظرفیت نمایشگاه های کتاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی

لزوم توجه به ظرفیت نمایشگاه های کتاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی

کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید آماری تهیه کنیم که این نمایشگاه در کاهش آسیب ها و جرائم اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد چقدر موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه اظهار داشت: اخلاص نویسنده در نوشتن مطالب بسیار مهم است و همین امر می تواند اثر را ماندگار و اثر گذاری آنرا دو چندان کند.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه باید بتواند علاوه بر ارتقای فضایل اخلاقی جامعه، در کاهش آسیب های اجتناعی نیز موثر واقع شود.

حجت الاسلام حسینی کیا ابراز داشت: باید ترتیبی اتخاذ شود که بتوانیم آماری تهیه کنیم که این نمایشگاه در کاهش آسیب ها و جرائم اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و ... چقدر موثر بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید داشت: صدا و سیما جهت معرفی کتاب و مولفین استان کرمانشاه هر شب برنامه ای تهیه و پخش نماید.

حسینی کیا همچنین خواستار برپایی اینچنین نمایشگاهی در دیگر شهرستانهای استان شد و بیان کرد: نقش ما در نشر معارف اسلامی و همچنین نشر نقش استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس مغفول واقع شده و به درستی آنرا به نسل جدید انتقال نداده ایم که باید در این زمینه تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

کد خبر 4141124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha