۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶

علی فروزفر مطرح کرد؛

بهترین های علمی و پژوهشی روابط عمومی تجلیل می شوند

بهترین های علمی و پژوهشی روابط عمومی تجلیل می شوند

رئیس کمیته داوران جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر گفت: طی مراسم پایانی سیزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی که دو روز پایانی آبان برگزار می شود از برگزیدگان علمی و پژوهشی این حوزه تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فروزفر رئیس کمیته داوران جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: طی مراسم پایانی سیزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی که چند روز دیگر در تهران برگزار می شود، بهترین های علمی و پژوهشی حوزه روابط عمومی معرفی شده و مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی افزود: ایجاد رقابت سازنده بین اساتید، دانشجویان، علاقمندان ،مدیران و کارشناسان واحدهای روابط عمومی ومعرفی الگوهای برتر در حوزه های مختلف فعالیتی روابط عمومی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره علمی روابط عمومی است.

رئیس کمیته داوران جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر، در ادامه گفت: دراین دوره جشنواره در ۵ بخش بهترین کتاب، پژوهش علمی، مقاله، پایان نامه کارشناسی ارشد و تز دکتری با موضوع روابط عمومی طی دو سال اخیر، برترین ها انتخاب و معرفی شده و با اعطای لوح سپاس از آنان تجلیل خواهد شد.  

 فروزفر یکی از ملاک های ارزیابی فعالیت ها وعملکرد روابط عمومی ها را با محوریت نقش روابط عمومی ها در توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: مهمترین شاخص های که در کمیته داوری برای ارزیابی روابط عمومی ها مدنظر است جهت گیری آن به سمت توسعه پایدار است.

وی شاخص مهم دیگر را داشتن برنامه جامع ارتباطی برای پیشبرد اهداف  توسعه سازمان عنوان کرده و افزود: به عنوان نمونه طراحی کمپین های جامع درحوزه ارتباطات توسعه ای و یا موضوعات ارتباط سنجی و ایجاد حسن اعتبار و شهرت برا ی سازمان و همچنین معیار شایستگی های مدیران و کارکنارن روابط عمومی ها از جمله دیگر مواردی است که در زمینه ارزیابی روابط عمومی های برتر در این جشنوراه مد نظر قرار می گیرد.

سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان در محل کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 4142786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha