۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهدای مدافع حرم افتخار جوانان هستند/ شهید «حججی» با صلابت شهید شد

شهدای مدافع حرم افتخار جوانان هستند/ شهید «حججی» با صلابت شهید شد

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: امروز جوانان ایران اسلامی و پیرو مکتب اهل بیت به شهدای مدافع حرم افتخار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با خانواده شهید حججی در سخنانی با تاکید بر اینکه شهید حججی و امثال این شهید بزرگوار از مسلمانان سوریه و عراق دفاع می کنند اظهار داشت: این شهدا برای مکتب اهل بیت و همچنین انقلاب اسلامی ایران افتخار محسوب می شوند.

وی با اشاره به نقش زنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: به طور حتم رشادت ها و دلاور مردی های شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم مدیون مادران گرامی آنها است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه شهید حججی با صلابت و شجاعت به شهادت رسید گفت: شهید حججی تربیت شده مادری دلسوز بوده که او را به روحیه ایثارگری و فداکاری پرورش داده است.

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز همه جوانان ایرانی به شجاعت و دلاور مردمی های شهید حججی و شهدای مدافع حرم افتخار می کنند تصریح کرد: شهید حججی نشانه ای از نشانه های خداوند است.

وی با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود بر جامعه تاثیر زیادی گذاشت و دل های فراوانی را دگرگرون کرد افزود: بعد از شهادت شهید حججی تعداد داوطلبان برای دفاع از حرم سوریه چند برابر شد و این امر نشانه عشق و علاقه جوانان این سرزمین به شهادت است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امروز مسولیت ما در مقابل این شهدا بسیار سنگین است تصریح کرد: با شهادت هر کدام از شهدای مدافع حرم مسئولیت همه ما سنگین تر می شود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه باید همه ما نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب بیشتر احساس مسئولیت کنیم گفت: همچنین باید با ادامه راه این شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.

کد خبر 4144214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha