۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۰۵

با نظر هیئت داوران؛

برترین‌های نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خارگ معرفی شدند

برترین‌های نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خارگ معرفی شدند

بوشهر - نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خارگ با معرفی برترین نفرات و گروه‌ها به کار خود پایان داد.

یوسف وطن دوست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خارگ با حضور گروه‌های هنری با کیفیت بسیار خوبی در جزیره خارگ برگزار شد.

وی اضافه کرد: داوری این جشنواره بر عهده امیرحسین شفیعی، رامتین مرادی بالف و الهام چنانی بود که در پایان نفرات و گروه‌های برتر این جشنواره را معرفی کردند.

در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی به سروش مومنی برای موسیقی نمایش حاجت رسید، در بخش بروشور لوح تقدیر و جایزه نقدی به مریم فخار برای نمایش تراژدی زباله‌ها رسید، در بخش طراحی لباس لوح تقدیر و جایزه نقدی به زینب فخار برای نمایش تراژدی زباله‌ها رسید و در بخش طراحی فضا و صحنه لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی نبی پور برای نمایش هر سال سه روز ۷ عصر رسید.

در انتخاب بازیگران ویژه ضمن تقدیر از حضور نوازد صدرا جماعتی در نماییش آسیمه سر، در بخش بازیگری زن لوح تقدیر به همراه جایزه به خانم حمیرا چنانی برای بازی در نمایش تراژدی زباله‌ها رسید و در بخش مقام برتر نیز اهدا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به زینب فخار برای بازی در نمایش آسیمه سر رسید.

در بخش مقام تقدیر دوم بازیگری مرد لوح تقدیر به صورت مشترک به محمد متین افراسیابی و رضا حاتمی برای بازی در نمایش آسیمه سر رسید و در مقام تقدیر اول لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به صورت مشترک به علی نبی پور برای بازی در نمایش هر سال سه روز ۷ عصر و علی سنامیری برای بازی در نمایش تراژدی زباله ها رسید.

در بخش مقام برتر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری برتر تقدیم به جواد وزیری برای نمایش هر سال سه روز ۷ عصر رسید.

در بخش طرح و ایده، مقام تقدیر مشترک شامل لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا به طرح و ایده نمایش حاجت توسط عباس منظری و نمایش هر سال سه روز ۷ عصر آقای علی نبی پور رسید. و در مقام برتر نیز هیئت داوران با اهداء تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی از زینب فخار برای نمایش تراژدی زباله ها تقدیر کرد.

در بخش کارگردانی ضمن تقدیر از علی نبی‌پور کارگردان نمایش هر سال سه روز ۷ عصر، مقام برتر کارگردانی همراه با تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی سنامیری برای کارگردانی نمایش تراژدی زباله‌ها اهدا شد.

کد خبر 4148730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha