۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸

امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر از دیرباز در همه عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده است

استان بوشهر از دیرباز در همه عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر استفاده از تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها گفت: استان بوشهر از دیرباز در تمامی عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در همایش شکوه مقاومت اظهار داشت: بسیج مایه اقتدار نظام اسلامی و هدیه‌ای عرشی از ناحیه خدا به مردم ایران در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد حضور در صحنه، مقاومت و پایداری است، خاطرنشان کرد: بسیج الگویی کارآمد از سپاه بدر، احد و خیبر است و به واقع تاریخ ایران گواه این است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: بسیج هرگاه در صحنه حضور داشته موفق بوده است و همگان شاهد این موضوع در پاسخ به بحران‌های تحمیلی استکبار که در منطقه  راه انداخته بود هستند.

راه موفقیت، تفکر بسیجی است

وی بیان کرد: حماسه‌ای که بسیج در عراق و سوریه آفریده شد، نشان داد که راه موفقیت، تفکر و جهاد بسیجی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: بسیج در همه صحنه‌ها حرکت‌های بزرگی را از خود نشان داده است و این انقلاب را در راستای تحقق اهداف خود کمک کرده است.

وی بیان کرد: بسیج آینده و راه اقتدار ایران است و به همین خاطر امام (ره) و رهبری تاکید و اهمیت خاصی برای این نهاد قائل بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر از دیرباز در تمامی عرصه‌ها نماد ضد استعماری بوده است و شش قرن مقاومت این استان گواهی بر این موضوع است.

کد خبر 4155249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha