۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

استفاده از ظرفیت‌های هنری قزوین نیازمند هم‌فکری با هنرمندان است

استفاده از ظرفیت‌های هنری قزوین نیازمند هم‌فکری با هنرمندان است

قزوین- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:قزوین دارای سابقه‌ای درخشان و پرافتخار است که می‌توان با کمک و هم‌فکری تمامی مجموعه‌های فرهنگی و هنری از این ظرفیت‌ها بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز سه شنبه با حضور در دفتر محمد درافشانی سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با وی دیدار کردند.

محمد درافشانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این دیدار با بیان اینکه همکاری و تعامل دوجانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و شهرداری می‌تواند قدمی برای ارتقاء جایگاه فرهنگ و هنر در قزوین باشد، اظهار کرد: به‌واسطه تجربه‌ای که در این حوزه داشته‌ام می‌توانم اعلام کنم در عرصه فرهنگ و هنر غفلت بسیار شده است.

وی افزود: متولی اصلی سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و هنری در استان از ناحیه دولت اداره کل فرهنگ و ارشاد است ازاین‌رو باید دستگاه‌های دیگر فرهنگی تعامل خود را با آن افزایش دهند.

درافشانی بیان کرد: در نشستی که با هنرمندان استان داشتیم بر این نکته تأکید شد که تصمیمات اتخاذ شده باید رویکرد عملیاتی داشته باشد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با کمک و هم‌فکری جامعه هنرمندان ظرفیت‌های استان شناسایی و قدمی مثبت در راه ارتقاء و رشد بستر هنری استان برداشته شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: استان قزوین دارای سابقه‌ای درخشان و تاریخی باسابقه کهن و پرافتخار است که می‌توان با کمک و هم‌فکری تمامی مجموعه‌های فرهنگی از ظرفیت‌های مناسبی که در آن وجود دارد بهره برد.

وی تأکید کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین آماده است با توجه به بضاعت و توان خود در این مسیر قدم برداشته و متولیان فرهنگی استان را همراهی کند.

درافشانی به پروژه «پایتختی کتاب کشور» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند در توسعه فرهنگ کتابی و کتاب‌خوانی در استان نقش بسزایی داشته باشد لذا شهرداری قزوین آماده همکاری با این اداره برای رسیدن استان به این جایگاه بزرگ و اتفاق مثبت در عرصه کتاب است.

کد خبر 4157274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha