۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴

رئیس پارک علم و فناوری در مازندران مطرح کرد:

گردش مالی ۳۰ میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان در مازندران

گردش مالی ۳۰ میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان در مازندران

ساری - رئیس پارک علم و فناوری مازندران، گردش مالی شرکت های دانش بنیان در استان را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی معتمدزادگان صبح شنبه در نشست با خبرنگاران، مجموع گردش مالی شرکت های فناورانه و عضو پارک فناوری را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برخی شرکت ها به گردش مالی دو تا سه میلیاردی نیز می رسند.

وی با بیان اینکه بیشترین خیرین در حوزه احساسی فعالیت می کنند خواستار مشارکت بیشتر آنان در حوزه فناوری شد.

معتمدزادگان با بیان اینکه در حوزه اقتصاد و بیزینس نیز نیازمند خیران هستیم تصرحی کرد: اگر کمک کنیم اقتصاد جامعه و منطقه شکل گیرد، مشکلات و گرفتاری های جامعه کمتر می شود.

وی با عنوان آزمایشگاه نمونه سازی با حمایت خیرین در استان راه اندازی شده اسد گفت: برای ساخت این آزمایشگاه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

معتمدزادگان بر لزوم عضوگیری و پیوستن خیران برای حمایت از فعالیت های فناورانه تاکید کرد و گفت: رسانه ها نیز می توانند به عنوان سفیران در این زمینه فعالیت داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران، مجموعه ۲۰ میلیارد تومان گردش مالی شرکت های فناورانه و عضو پارک فناوری اعلام کرد و گفت: برخی شرکت ها به گردش مالی دو تا سه میلیاردی نیز می رسند.

وی با بیان اینکه شرکت های فناوری نیازمند ساخت فضای فیزکی است تصریح کرد: دو راهکار برای توسعه فضای فیزیکی پیشنهاد شده است و استقاده از ظرفیت سایر سازمان ها از جمله راهکارها است و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه ها از دیگر موارد است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه فن بازار از فردا در دانشگاه امام محمدباقر آغاز می شود گفت: این نمایشگاه در ۳۷ غرفه دایر خواهد شد و رونمایی از فناوری های جدید در حوزه های کشاورزی،کسب و کار و فناوری،مکانیک مهمترین موضوعات رونمایی محصولات تولید شده در پارک علم وفناوری است.

وی گفت: همچنین ۱۲ برنامه نیز به مناسبت هفته پژوهش با محوریت پارک علم و فناوری اجرا خواهد شد.

کد خبر 4160270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha