۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

آیت‌الله میرعمادی در دیدار با دانشجویان مطرح کرد:

تشریح وظایف افسران جنگ نرم/ حرکت علمی کشور تسریع شود

تشریح وظایف افسران جنگ نرم/ حرکت علمی کشور تسریع شود

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تشریح وظایف افسران جنگ نرم بر لزوم شتاب بخشیدن به حرکت علمی کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با تشکل های دانشجویی لرستان اظهار داشت: افسران جنگ نرم باید با شناخت وظیفه خود به صورت آتش به اختیار تصمیم گیری و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تقابل حق و باطل را امروز در تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی می بینیم، تصریح کرد: تقابل جبهه استکبار و جبهه مقاومت، مصداق بارز تقابل جبهه باطل و حق در عصر حاضر است.

نشانه های جبهه حق و باطل

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه از نشانه ها و معیارهای حق و باطل، ثبات و تزلزل است، افزود: ثبات در رای و نظر و عمل از نشانه های جبهه حق است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه تزلزل در رای و نظر و عمل نشانه جبهه باطل است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران صریح و قاطع در مقابل استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا ایستاده است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطین و ملت های مظلوم دنیا رفتاری دوگانه دارد؛ آمریکایی از سویی خود را مدافع حقوق بشر می داند و از سوی دیگر با رفتاری ضد انسانی گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی نظامی و مالی می کند.

متاسفانه نهادهای فرهنگی نتوانستند در مواجهه با جنگ نرم، کار ویژه و شاخصی انجام دهند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه واژه جنگ نرم و ارائه مفهوم «آتش به اختیار» از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان گر آن است که ما در مقابل دشمن قرار داریم، گفت: باید با مکر و حیله دشمن مقابله کرد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ فرهنگی است، تصریح کرد: ما در تشخیص مصادیق مختلف این جنگ فرهنگی و اقدام به موقع برای مقابله با آن وظیفه داریم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه نهادهای فرهنگی نتوانستند در مواجهه با جنگ نرم، کار ویژه ای انجام دهند، افزود: در این شرایط افسران جنگ نرم وظایفی دارند.

لزوم زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه شتاب بخشیدن به حرکت علمی و پیشرفت علمی وظیفه افسران جنگ نرم است، افزود: جلوگیری از انقلاب زدائی از دانشگاه ها و تربیت نیروهای مومن، انقلابی و ولایی از دیگر وظایف افسران جنگ نرم است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب باید بر سایر گفتمان ها غلبه پیدا کند، اظهار داشت: در شرایط کنونی زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب یک ضرورت است و افسران جنگ نرم باید در این عرصه پیشتاز باشند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید نگاه مثبت به واقعیت ها داشته و نقد واقع بینانه کنند، تصریح کرد: حرکت بر محور اصول فکری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضور به موقع در صحنه با بیان مواضع صریح و روشن و مایوس نشدن، از وظایف افسران جنگ نرم است.

کد خبر 4161684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha