۱۳ آذر ۱۳۸۵، ۱۶:۰۳

باهنر در گفتگو با مهر :

حمایت از لیست مشترک بهترین گزینه اصولگرایان است

حمایت از لیست مشترک بهترین گزینه اصولگرایان است

محمدرضا باهنر گفت: بهترین گزینه برای اصولگرایان در انتخابات 24 آذر حمایت از لیست مشترک است.

محمد رضا باهنر در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان ، تصریح کرد : حضور حداکثری مردم در انتخابات خواسته اصلی و اساسی همه گروه ها به خصوص طیف اصولگرایان است و حالا که لیست های متعدد ارائه شده حق انتخاب مردم بیشتر می شود و باید دقت بیشتری صورت گیرد تا انتخاب اصلح و کارآمدی همسو با سیاست های نظام وجود داشته باشد.

باهنر بهترین گزینه برای اصولگرایان در انتخابات شوراها را رسیدن به لیست مشترک و حمایت از آن عنوان کرد و گفت: هر چند این گروه ها از نظر سیاست های راهبردی با هم مشترک و همسو هستند ولی در مصداق با هم مقداری اختلاف دارند.

وی با تاکید بر تلاش طیف های اصولگرا متذکر شد: احزاب و گروه ها باید با معرفی چهره های خدوم و کارآمد مردم را در انتخاب چهره های اصلح یاری کنند.

باهنر با عنوان این مطلب که هر یک از انتخابات نقش متفاوت و در عین حال مهمی را درکشور دارد، افزود: حضور حداکثری مردم در این انتخابات با توجه به وضعیت موجود کشور در نظام بین الملل و فشارهایی که علیه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، می تواند پشتوانه محکمی برای دولت خدمتگزار و مجلس اصولگرا و در قالب کلی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: این تشکل تلاش می کند در معرفی چهره ها کارآمد و متخصص به وحدت برسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه درخصوص طرح تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تجمیع انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری طبق قانون اساسی غیر ممکن و خلاف قانون و اگر این 2 انتخاب با هم تجمیع شود ، باید زمان یکی یا کم شود و یا زیاد و تحقق این مسئله با توجه به قانون فعلی، امکانپذیر نیست.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: اگر مجلس نیز این تجمیع را تصویب کند، شورای نگهبان قانون اساسی آن را رد خواهد کرد.

باهنر در عین حال تصریح کرد: مگراینکه مسئله برگزاری انتخابات وتجمیع آن به عنوان یک معضل از سوی مقام معظم رهبری مطرح شود که من شخصا معتقدم تجمیع 2 انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ضرورتی ندارد و ما می توانیم 4 انتخابات موجود را با هم هماهنگ کنیم.

کد خبر 416311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha