۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

حضور پلیس راه استان کرمانشاه در نقاط حادثه خیز طی طرح زمستانی

حضور پلیس راه استان کرمانشاه در نقاط حادثه خیز طی طرح زمستانی

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حضور پلیس راه استان در نقاط حادثه خیز طی طرح زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبانی امروز دوشنبه در حاشیه اجرای طرح زمستانی پلیس راه و در جمع خبرنگاران گفت: طرح انتظامی- ترافیکی ویژه زمستان از امروز و به مدت ۳ ماه در نقاط برفگیر استان، با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان آغاز به کار کرده است.

وی از حضور دستگاه هایی چون هلال احمر، امداد و نجات، اورژانس و راهداری در این طرح خبر داد و گفت: همکاران ما در پلیس راه نیز حضوری پر رنگ در این طرح دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف ما از اجرای این طرح ارتقا انضباط ترافیکی، تهسیل در تردد به ویژه در نقاط حادثه خیز و پر برفی که از قبل شناسایی شده اند، است.

وی ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند، را از اهداف اصلی این طرح برشمرد.

مرزبانی در خصوص تدابیر پلیس برای نقاط حادثه خیز طی فصل زمستان گفت: همانطور که در اهداف طرح عنوان شد، همکاران ما در پلیس راه در نقاط حادثه خیز، حضور شبانه روزی خواهند داشت و حدود ۸۰ تیم پلیس راه در قالب ۱۵ تیم شبانه روزی و ۶۵ تیم پشتیبان در این محورها حضور دارند.

وی اشاره ای نیز به تخلفات حادثه ساز داشت و افزود: از جمله عوامل حادثه ساز می توان به شتاب رانندگان، عدم توجه به مقررات، سرعت و سبقت غیرمجاز اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: همکاران ما که در محورهای استان حضور دارند، دقیقا در محل هایی که این تخلفات شکل می گیرد مستقر هستند و برخورد لازم را انجام خواهند داد.

وی توصیه کرد: رانندگان در فصل زمستان حتما نسبت به همراه داشتن تجهیزات ایمنی مثل زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی اقدام و از سلامت و ایمنی خودرو خود نیز اطمینان حاصل کنند.

مرزبانی تاکید کرد: رانندگان رعایت قوانین و مقررات، داشتن آرامش در حین رانندگی و همکاری لازم  با دستگاه هایی که نسبت به اجرای طرح زمستانی مسئولیت دارند، را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 4168558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha