۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰

جهانگیری:

دولت از هر فرصتی برای پیگیری مشکلات خوزستان استفاده می کند

دولت از هر فرصتی برای پیگیری مشکلات خوزستان استفاده می کند

معاون رئیس جمهور گفت: استان خوزستان از هر نظر برای دولت اهمیت فراوان دارد و در همین راستا از هر فرصتی برای پیگیری مشکلات خوزستان استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری ظهر امروز دوشنبه در سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این استان از هر  لحاظ برای دولت بسیار مهم است و از سوی دیگر نقش ملی با اهمیتی را برنامه های کلان در سطح کشور ایفا می کند.

وی افزود: بدون شک  دولت از هر فرصتی برای پیگیری مسائل این استان استفاده می کند و در همین راستا  ما به این استان می آییم تا ضمن بازدید از طرح های مختلف با مسئولان و در صورتی که امکانش فراهم شود با مردم گفت و گو کنیم.

جهانگیری با اشاره به برنامه های خود در این سفر  اظهار کرد: در سفر به آبادان، خرمشهر و شادگان طرح های مهمی همچون؛ فولاد کاوه اروند، فولاد شادگان و کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان را افتتاح می کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان و بخش خصوصی در فولاد اروند گفت: بحث ریزگردها در استان خوزستان بسیار مهم است، در سال گذشته ساکنین این استان از این بابت بسیار اذیت شدند و در همین راستا  در ابتدای سال جاری تصمیمات جدیدی در این باره گرفته شد که برای بررسی پیشرفت کارها و مشکلات موجود آن آمده ایم.

جهانگیری با بیان اینکه روند اجرایی طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری در این دولت سرعت گرفته است، اظهار داشت: در این سفر از  این طرح نیز بازدید و پیشرفت و موانع کار را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در جلسه ای که با حضور مسئولان در این خصوص برگزار خواهد شد، در مورد مسائل مختلفی به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

کد خبر 4169212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha