۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۰

لیگ برتر تکواندو؛

قهرمان جام جهانی دو امتیاز از دست داد/شکست نایب قهرمان جهان

قهرمان جام جهانی دو امتیاز از دست داد/شکست نایب قهرمان جهان

دیدارهای معوقه رقابتهای لیگ برتر تکواندو در حالی امروز برگزار شد که در یکی از آنها دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی متوقف و دو امتیاز حساس از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهار دیدار معوقه این رقابتها امروز جمعه 24 آذرماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و دانشگاه آزاد که به دلیل حضور تیم ملی در رقابتهای گرنداسلم و پس از آن سفر به جام جهانی در لیگ برتر به میدان نرفته بود، از چهار بازی خود با سه پیروزی، یک تساوی و ۱۳ امتیاز به مکان سوم جدول صعود کرد.

مهمترین بازی امروز را دو تیم دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی و لوازم خانگی کن صدرنیشن فعلی این رقابتها برگزار کردند که در نهایت تلاش دو تیم با تقسیم امتیازات و تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید. شاهین سیاسی، سعید رجبی، آرمین هادی پور و سید احسان حسینی مردان پیروز دانشگاه آزاد بودند و علی قلی پور، حمیدرضا هادیان، امیرمحمدبخشی و امیر حسین امیدی نیز برای لوزام خانگی کن به پیروزی دست پیدا کردند. 

در این دیدار مهمترین حادثه را امیرمحمدبخشی از تیم لوازم خانگی کن به ثبت رساند که موفق شد با ۲۰ امتیاز اختلاف برابر میرهاشم حسینی عضو تیم ملی و دارنده مدال نقره رقابتهای قهرمانی ۲۰۱۷ جهان را شکست دهد. ضمن اینکه پیروزی قلی پور برابر ناظمی در راند طلایی هم یکی دیگر از نتایج مهم این دیدار بود. 

دانشگاه آزاد که هفته گذشته از سالحل عاج با قهرمانی جام جهانی به تهران بازگشته بود، در سایر بازیهای خود ۶ بر ۲ کلینیک بهبد کرج، ۵ بر ۳ یاسین پیش رو قم و ۶ بر ۲ لوازم ورزشی کوروش را شکست داد. 

در جدول رده بندی لوزام خانگی کن با ۵ بازی و ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد. شهرداری ورامین با ۴ بازی و ۱۲ امتیاز دوم است و دانشگاه آزاد با ۴ بازی و ۱۰ امتیاز در مکان سوم قرار دارد. 

کد خبر 4172923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha