۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

هشدار قرمز برای شهرستان کلات صادر شد

هشدار قرمز برای شهرستان کلات صادر شد

مشهد- رئیس ستاد بحران کلات نادر از صدور هشدار قرمز برای شهرستان کلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صلاحی اظهار کرد: برای شهرستان کلات نادر از سوی هواشناسی خراسان رضوی از شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا بامداد یکشنبه هشدار قرمز اعلام شده است.

رئیس ستاد بحران کلات نادر با بیان اینکه بارش‌ها و سیلاب روزهای اخیر خسارت‌هایی را به شهرستان وارد کرده که کارشناسان در حال برآورد هستند، افزود: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌های شدید و سیلاب‌ها از شهروندان درخواست داریم هشدارهایی که صادر می‌شود را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه موقعیت توپوگرافی منطقه به گونه‌ای است که ورود ۱۰۰ حوزه آبریز را به داخل شهر داریم، عنوان کرد: وضعیت در شهرستان پایدار شده و نیروها در حال خدمات‌رسانی هستند.

صلاحی ضمن درخواست از همشهریان به خصوص کودکان، مادران باردار و سالمندان خواست نکات ایمنی لازم و عدم حضور در مسیر دره‌ها، رودخانه‌ها و اسکان در محل‌های امن و در دسترس خدمات بهداشتی و درمانی در راستای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی را مد نظر قرار گیرند.

رئیس ستاد بحران کلات نادر با بیان اینکه بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی، شهرستان کلات تحت تأثیر سامانه بزرگ ناپایدار جوی قرار دارد، گفت: کشاورزان و دامداران نسبت به هشدارهایی که صادر می‌شود توجه کافی را داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگواری در شهرستان نباشیم.

کد خبر 6110895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha