۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۸:۰۶

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بجنورد:

کاهش قدرت خرید مردم رغبت افزایش قیمت‌ها را گرفته است

کاهش قدرت خرید مردم رغبت افزایش قیمت‌ها را گرفته است

بجنورد- مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بجنورد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم در بازار، فروشندگان برای جذب مشتری رغبتی به افزایش قیمت‌ها ندارند.

هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا، اظهار کرد: امسال کمبودی در بازار برای تأمین میوه‌های موردنیاز شب یلدا وجود ندارد.

ابراهیمی افزود: مشکلی برای عرضه میوه‌ در آستانه شب یلدا وجود ندارد و قیمت میوه‌ها تغییری نسبت به‌روزهای گذشته ندارد.

وی تصریح کرد: کنترل، بازرسی و نظارت از مراکز عرضه میوه، خشکبار و شیرینی فروشی‌ها در آستانه شب یلدا توسط دو اکیپ انجام می‌شود تا از افزایش قیمت احتمالی میوه در آستانه فرارسیدن شب یلدا جلوگیری شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف بجنورد با اشاره به اینکه بیشترین میوه‌های مورد استقبال شب یلدا هندوانه، پرتقال، انار و سیب است، گفت: میوه‌های موجود در بازار جوابگوی تقاضای مردم هستند.

ابراهیمی افزود: میوه‌های ویژه شب یلدا میوه‌ها ازلحاظ قیمت در آستانه شب یلدا افزایش محسوسی نداشته و هندوانه هم‌اکنون در بازار به قیمت هر کیلو ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان قابل‌خرید است.

 وی تصریح کرد: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم از پرتقال محصول شمال بین ۲۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان، پرتقال درجه‌یک جنوب ۸۰۰۰ تومان و کیوی بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف بجنورد افزود: نرخ هر کیلوگرم سیب به‌تناسب در جه کیفیت از ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و انار ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است.

کد خبر 4175162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha