۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۵

هفته چهاردهم لیگ بسکتبال

پیروزی کمرنگ نفت برابر مهرام/ هفته ناکامی میزبانان

پیروزی کمرنگ نفت برابر مهرام/ هفته ناکامی میزبانان

در هفته ای که شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد و رعد پدافند نتیجه دیدارهای خانگی خود را واگذار کردند، نفت تنها میزبان برنده بود که با حداقل امتیاز حریف خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور و از هفته چهاردهم این رقابت ها، امروز دوشنبه دو تیم نفت آبادان و مهرام تهران در آبادان به مصاف هم رفتند. این مهمترین دیدار این هفته از رقابت ها بود که در آن آبادانی ها تنها با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۸۶ بر ۸۵ صاحب برتری شد تا امیدوارتر از همیشه به صعود در جدول رده بندی و نزدیکتر شدن به صدر جدول باشد.

نفت آبادان تنها میزبان برنده در این هفته از رقابت ها بود چرا که سه تیم دیگر میزبان در دیدارهای امروز مقابل حریفان خود متحمل شکست شدند. یکی از تیم های میزبان، شهرداری گرگان بود که در حضور تماشاگرانش به مصاف پتروشیمی بندرامام رفت و با نتیجه ۸۸ به ۷۴ نتیجه این دیدار قابل پیش بینی را واگذار کرد.

نیروی زمینی تهران نیز در این هفته از مسابقات در خوزستان به مصاف رعد پدافند رفت و همچون دیدار رفت و این بار با نتیجه ۵۱ بر ۴۳ صاحب برتری شد تا خوزستانی ها هم میزبان ناکام در این هفته باشند.

در تنها دیدار این هفته که به میزبانی تهران برگزار شد دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز برابر هم صف آرایی کردند و همچون دیدار رفت، تبریزی ها موفق به کسب امتیاز کامل رقابت شدند. این دیدار با نتیجه ۷۸ بر ۵۶ به پایان رسید تا به واسطه آن شاگردان مهران حاتمی در جایگاه دوم جدول رده بندی باقی بمانند.

در هفته چهاردهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور، تیم یس آل گرگان با قرعه استراحت روبرو بود.

کد خبر 4176093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha