۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۸

ذوق‌زدگی‌ سخنگوی ارتش اسرائیل از کشف جنازه سه نظامی صهیونیست!

ذوق‌زدگی‌ سخنگوی ارتش اسرائیل از کشف جنازه سه نظامی صهیونیست!

سخنگوی ارتش اسرائیل که وانمود می‌کرد خبر خوشی برای اسرائیلی‌ها دارد، گفت که ارتش برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی تلاش می‌کند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که امروز کنفرانس مطبوعاتی خود را با اندکی تأخیر برگزار کرد تا توجه رسانه‌ها را به یک نکته مهم جلب کند، تلاش می‌کرد خود را حامل خبری خوش برای صهیونیست‌ها نشان دهد.

دانیل هاگاری در اعلام خبر خوش خود برای صهیونیست‌ها گفت که ارتش موفق شده جنازه سه تن از اسرائیلی‌هایی که در جشن روز ۷ اکتبر به هلاکت رسیده بودند را شناسایی کند و آنها را به اسرائیل بازگرداند.

وی که گویا از یک دستاورد بزرگ عملیاتی برای ارتش و سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی رونمایی کرده بود، گفت که جنازه‌های این افراد با تلاش‌های اطلاعاتی ارتش و همکاری با سرویس جاسوسی شاباک شناسایی شده است.

هاگاری گفت که ارتش تلاش‌ها برای بازگرداندن باقیمانده اسرای اسرائیل را ادامه می‌دهد، اما توضیح نداد که آنها را زنده به سرزمین‌های اشغالی بازمی گرداند یا جنازه آن‌ها را برای خانواده‌هایشان به ارمغان می‌آورد!

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که جنازه‌ها متعلق به اسحاق گلینتر و شینی لوک و عمیت بوسکیلا است. فضای عمومی جامعه صهیونیستی این روزها مملو از خبرهای غمناک مربوط به جنگ و ادامه شکاف در جامعه صهیونیستی نسبت به آن و هلاکت تدریجی اسرای اسرائیلی به علت عدم مداوای آنها توسط نیروهای حماس در نتیجه محاصره و کمبود دارو و ادامه جنگ در غزه و همچنین سردرگمی ارتش صهیونیستی در عملیات زمینی در رفح و جبالیا است و تلاش‌های تبلیغاتی تل‌آویو متوجه دستاوردتراشی‌های ولو کوچک برای بزرگنمایی‌های موفقیت ارتش اسرائیل در غزه است.

کد خبر 6109283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha