۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲

رئیس کمیته امداد شهرستان طالقان خبر داد:

تولید ۳۳ تن عسل با اجرای طرح‌های زنبورداری کمیته امداد طالقان

تولید ۳۳ تن عسل با اجرای طرح‌های زنبورداری کمیته امداد طالقان

طالقان - رئیس کمیته امداد شهرستان طالقان با اشاره به اجرای طرح‌های زنبورداری کمیته امداد در این شهرستان، گفت: ۳۳ تن عسل تولید شده است.

محمدرضا صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موقعیت مناسب جغرافیایی طالقان برای فعالیت طرح های زنبورداری، اظهار کرد: ۳۴ درصد از عسل تولیدی در طالقان توسط مجریان طرح های زنبورداری کمیته امداد انجام می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به امر اشتغال زایی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: ۳۳ تن عسل توسط ۷۵ مجری طرح های خودکفایی و اشتغال کمیته امداد در طالقان تولید و به بازار عرضه شده است.

صفایی با بیان اینکه این نهاد پس از اجرای طرح های اشتغال نیز به صورت مستمر با ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی بر پایداری مشاغل نظارت می کند، گفت: تسهیلات پرداختی کمیته امداد در بخش مشاغل خانگی پنج میلیون تومان و در بخش مشاغل کارآفرینی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان طالقان اعلام کرد: طی ۹ ماهه نخست سال جاری، حدود یک میلیارد تومان بابت اجرای ۶۳ طرح اشتغال در زمینه های دامپروری، کشاورزی و خدماتی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون هزار و ۳۰۰ نیازمند در شهرستان طالقان از خدمات این نهاد در بخش های حمایتی، درمان، مسکن و اشتغال بهره مند هستند.

کد خبر 4179924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha