۲ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸

مدیرعامل شرکت توانیر:

صنعت برق صنعتی تکنولوژی‌محور است

صنعت برق صنعتی تکنولوژی‌محور است

زنجان_مدیرعامل شرکت توانیر تاکید کرد: صنعت برق، صنعتی تکنولوژی‌محور است.

به گزارش  خبرنگار  مهر، آرش کردی بعد از ظهر  شنبه در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای زنجان، با تاکید بر اینکه صنعت برق، صنعتی تکنولوژی‌محور است، افزود: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که خدمات حوزه برق در هر جایی که مورد نیاز باشد، در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت توانیر جزو صنایع پیشرو بوده و در ایجاد و زیرسازی تکنولوژی‌های جدید تاثیر بسزایی داشته است، تصریح کرد: ورود تکنولوژی‌های نو در بخش نیروگاهی با راندمان بالا را می‌توان نمونه‌ای از پیشرو بودن صنعت برق دانست.

این مسئول در ادامه از صادرات 3 برابر برق نسبت به واردات این صنعت خبر داد و تصریح کرد: عمده واردات برق به ایران از ترکمنستان، آن هم در فصل تابستان صورت می‌گیرد که برای ما مزیت اقتصادی دارد.

کردی همچنین با یادآوری اینکه صنعت برق در موضوعاتی مانند هوشمندسازی طرح فهام و کنترل هوشمند ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: خوشبختانه مزیت‌هایی که امروز در صنعت برق ایران وجود دارد باعث شده است تا برقی را که از همسایگان می‌گیرد، به دیگر همسایگاه تحویل دهد.

وی از راه‌اندازی مرکز دیسپاچینگ کنترل ملی راهبری شبکه برق کشور در زنجان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این مرکز منطبق با استانداردهای روز دنیا بوده و می‌تواند به‌عنوان پشتیبان تهران که کارهای آن از شش سال پیش شروع و کارهای گسترده‌ای برای آماده‌سازی زیرساخت‌های آن در زنجان انجام شده است، عمل کند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه این شرکت همواره در حوادثی چون زلزله، به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات به مردم بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بار عمده تامین گرمایش بر عهده این شرکت است و بحث گرمایش نیز همواره به‌عنوان یکی از نیازهای اولیه زلزله‌زدگان مطرح می‌شود، لذا این شرکت از اولین ساعات بروز زلزله در کرمانشاه، در این منطقه حضور یافت.

کد خبر 4180552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha