۴ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰

در کرمانشاه برگزار شد؛

اولین گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی منطقه۲ کشور

اولین گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی منطقه۲ کشور

کرمانشاه- اولین گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی منطقه ۲ کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی منطقه ۲ کشور (ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه و همدان) برای نخستین بار و به همت استان کرمانشاه برگزار شده است.

به اشتراک گذاشتن تجربیات و گفتگو حول محور شورای ملی روابط عمومی از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

  شرکت کنندگان در این همایش مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانهای ایلام، کردستان، لرستان، همدان و کرمانشاه بودند.

در این جلسه دکتر نادر پرور، مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی به مسئولین روابط عمومی ابراز امیدواری کرد که برگزاری و تداوم این چنین جلسات نه تنها در روابط عمومی بلکه در در دیگر حوزه های فنی دامپزشکی منجر به هم افزایی و همچنین افزایش بهره وری در رسالت خطیر سازمان دامپزشکی شود.

ارائه گزارش عملکرد دامپزشکی در کمک رسانی به زلزله زدگان هم بخش دیگر سخنان دکتر پرور بود.

  وی در ادامه روابط عمومی ها را آینه تمام نمای ادارات دانست و بر نقش تاثیر گذار آن در سمت و سو دادن به ارتباط سازمان با رسانه ها و مردم تاکید کرد.

 همچنین در این گردهمایی دکتر آزادی، کارشناس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور نیز به تشریح برنامه ها و اهداف شورای ملی روابط عمومی پرداخت و اجرای آن را گامی بزرگ در تبیین اهداف عالیه سازمان دامپزشکی در اذهان عمومی و پیشبرد هرچه بهتر شناخت دامپزشکی عنوان کرد.

کارشناس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور  همچنین به تشریح ارزیابی عملکرد سال ۹۶ پرداخت.

لازم به ذکر است؛ در پایان این همایش، لوح تقدیری که به پاسداشت خدمات ارزنده همکاران دامپزشکی استان های معین در زلزله استان کرمانشاه تهیه شده به نمایندگی از مدیر کل و کارکنان به مسئولان روابط عمومی ادارت کل اعطا شد.

کد خبر 4181952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha