۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۲

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

۵۰ درصد انرژی برق زنجان در بخش صنعت توزیع و مصرف می‌شود

۵۰ درصد انرژی برق زنجان در بخش صنعت توزیع و مصرف می‌شود

زنجان-مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: بیش از ۵۰ درصد انرژی برق زنجان در بخش صنعت توزیع و مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، به زیرساخت این شرکت در استان زنجان اشاره کرد و  گفت: بیش از ۵۰ درصد انرژی برق زنجان در بخش صنعت توزیع و مصرف می‌شود و این شاخص خوبی محسوب شده و نقش صنعت برق را در حوزه تولید و اشتغال را بااهمیت نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با تعاملی که با شرکت برق منطقه‌ای زنجان داریم امیدواریم درزمینه ارائه خدمات باکیفیت به مردم و به‌ویژه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گام‌های مؤثرتری برداریم.

علیزاده به عدم تناسب هزینه تولید برق با درآمد ناشی از برق مصرفی  و منابع محدود مالی اشاره کرد و افزود: بایستی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های صنعت برق نگاه مهندسی و کارشناسی دقیق داشته باشیم و از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری کنیم.

وی ابراز کرد:صنعت برق ازجمله زیر بنایی تری بخش توسعه کشور است و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱شهر، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان را بر عهده دارد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: این شرکت هم‌اکنون با ۵۴۶ مگاوات پیک‌بار و بیش از ۴۲۰ هزار مشترک و تعداد ۹ هزار و۲۶۹ دستگاه پست هوایی و زمینی با قدرتی معادل هزار  و ۴۴۸ مگاولت‌آمپر  فعالیت خود را ادامه می‌دهد و تعرفه مصرف انرژی برق در این منطقه نشان می‌دهد که  ۵۰ درصد انرژی برق در بخش صنعت و ۲۰ درصد در حوزه کشاورزی است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان تصریح کرد: از نظر کمیت شرکت توزیع برق زنجان زیرساخت برق وضعیت خوبی دارد و درهرکجای استان امکان برق‌رسانی داریم. 

کد خبر 4188374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha