۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶

رییس شورای شهر گلستان:

اجرای پروژه های نیمه تمام در دستور کار شهرداری گلستان باشد

اجرای پروژه های نیمه تمام در دستور کار شهرداری گلستان باشد

بهارستان- رییس شورای شهر گلستان در مراسم معارفه علی رضا عرب به عنوان شهردار این شهر، گفت: اجرای پروژه های نیمه تمام در دستور کار شهرداری گلستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جهان تاب صبح چهارشنبه در مراسم معارفه علی رضا عرب به عنوان شهردار گلستان که با حضور هادی رحمتی مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری تهران، بیژن سلیمان پور، فرماندار بهارستان و جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن شهید مطهری شهر گلستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به این که شورای اسلامی شهر نمادی از جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از همان ابتدا مورد توجه بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران بوده است و همواره به تاسیس و حفظ آن تاکید داشتند.

وی اضافه کرد: اکنون که پس از گذشت ۴ دوره و قرار گرفتن در دوره پنجم شورای شهر، مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت دارند و افراد معتمد را انتخاب کردند، لازم است که این فرصت را برای خدمتگزاری غنیمت بشماریم.

رییس شورای شهر گلستان افزود: همانطور که می دانید انتخاب شهردار از مهم ترین وظایف اعضای شورا است، که با همدلی و انسجام اعضای شورای شهر از بین گزینه های مختلف جهت تصدی شهرداری گلستان، عرب به عنوان گزینه منتخب انتخاب شد.

وی با بیان این که در مدت کمی که از عمر شورای جدید شهر گلستان می گذرد شورا با کمک شهرداری و سایر همکاران و مسئولین قدم های مثبتی را برداشته است، گفت: از جمله این اقدامات می توان به اتمام پل جنوبی رودخانه «شادچای» و جاده ساوه، پیشرفت معابر غیر همسطح و اتمام آن تا پایان سال جاری، احداث پارک ساحلی رودخانه شادچای، اتمام سالن ورزش های باستانی و پهلوانی، محرومیت زدایی از منطقه نعمت آباد، اصلاح هندسی جاده ساوه، بازگشایی و تعریض معابر در نقاط مختلف شهر نام برد.

جهان تاب در ادامه با اشاره به این که شهردار گلستان لازم است، برخی از نکات را مورد توجه داشته باشد، افزود: اتمام پروژه های ناتمام شهر، ایجاد کتابخانه مرکزی، ایجاد استادیوم ۱۰ هزار نفری، ایجاد پارک بانوان و چندین بوستان محلی، احداث سالن ورزشی چند منظوره در محلات مختلف، سامان دهی جاده ساوه، تشویق مردم جهت نوسازی بافت های فرسوده و بسیاری از موارد دیگر لازم است که به طور جدی در دستور کار شهردار جدید شهر گلستان قرار بگیرد.

کد خبر 4190152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha