۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۷

در پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار از خلق حماسه ۱۳ دی مردم لرستان

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار از خلق حماسه ۱۳ دی مردم لرستان

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه و استاندار در پیام مشترکی از مردم لرستان به خاطر خلق حماسه ۱۳ دی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و سید موسی خادمی، استاندار لرستان در پیامی از مردم لرستان به خاطر خلق حماسه ۱۳ دی قدردانی کردند.

دربخشی از این پیام آمده است: سلام و دورد خدا بر شما ملت ولایتمدار و همیشه درصحنه لرستان که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با فداکاری و ایستادگی همراه با وحدت و بصیرت به میدان آمدید و انزجار اقدامات آشوبگران، لرزه براندام استکبار جهانی و ایادی آن انداختید.

شما مردم غیور لرستان هربارتهدید و خطری برای انقلاب احساس نمودید آگاهانه به صحنه آمدید و این بار نیز در محکومیت اغتشاشگران با خلق حماسه دیگر دشمنان فرصت‌طلب قسم‌خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و فتنه جدید غربی عربی را خنثی نمودید.

این‌جانبان ضمن به‌جا آوردن سجده شکر به درگاه حضرت حق و آرزوی سلامت و طول عمر پربرکت برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، از همه اقشار جامعه، جریان‌های سیاسی، نیروی‌های نظامی، انتظامی امنیتی، بسیجیان، عشایر قهرمان، روحانیت، اصناف، ادارات، نهاده‌ها، ارگانهای انقلابی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هیئت های مذهبی، خبرگزاری‌ها، صداوسیمای مرکز لرستان و آحاد مردم مؤمن و انقلابی لرستان تقدیر و تشکرمی کنیم و مراتب قدرشناسی همه‌جانبه خود را به شما مردم نجیب و شریف استان اعلام می‌داریم.

کد خبر 4191068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha