۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تردد ۳.۶ میلیون نفر از مرز بین المللی مهران از ابتدای امسال

تردد ۳.۶ میلیون نفر از مرز بین المللی مهران از ابتدای امسال

ایلام-از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه میلیون و ۶۱۸ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پایانه مرزی مهران به عنوان یکی از مرزهای نزدیک به عتبات عالیات مورد توجه زائران ایرانی و عراقی قرار گرفته به طوری که روزانه بیش از ۸ هزار نفر از این مرز تردد می کنند.

پایانه مرزی مهران مکانی که عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) خود را با پای دل از دورترین نقطه به این مرز می رسانند تا به کربلا بروند.

این مرز به دلیل نزدیکی بودن به شهرهای زیارتی عراق و سهولت تردد در این مرز مورد استقبال زائران ایرانی و عراقی قرار دارد.

مهدی الماسی یکی از مسافرین که از شهر اراک برای سفر به کشور عراق از این مرز عبور می کند، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرز مهران را به دلیل نزدیکی و همچنین خلوت بودن نسبت به دیگر پایانه ها برای تردد انتخاب کردم تا سریع تر و راحت تر سفر کنیم.

افزایش ۵ درصدی تردد زائران از طریق پایانه مرزی مهران به کشور عراق

کامران بختیاری مدیر پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آمار تردد مسافرین در پایانه مرز رسمی بین المللی مهران در ۹ ماهه اول سال بالغ بر ۳ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۶۸۰ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد تردد یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۲۰۶ نفر ورود و یک میلیون  و ۷۰۹ هزار و ۴۷۴ نفر خروج از کشور در مرز پایانه مرزی مهران انجام گرفته است.

بختیاری تصریح کرد: افزایش ۵ درصدی تردد زائران از طریق پایانه مرزی مهران به کشور عراق نشان دهنده این است که این مرز هم چنان در اولویت تردد زائران برای سفر به عتبات عالیات است.

کد خبر 4194581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha