۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

پرونده تائید صلاحیت کاندیداهای بسکتبال همچنان باز است

پرونده تائید صلاحیت کاندیداهای بسکتبال همچنان باز است

به گفته مسئول امور مجامع فدارسیون ها، پرونده تائید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون بسکتبال هنوز بسته نشده و همچنان احتمال اضافه شدن گزینه ای جدید وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال شنبه آینده (۲۳ دی ماه) برگزار می شود. وزارت ورزش سه روز پیش در نامه ای به فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که از مجموع کاندیداهای این فدراسیون تاکنون صلاحیت ۱۱ نفر برای شرکت در مجمع انتخاباتی تائید شده است. بعد از آن البته نام جدیدی به این فهرست اضافه نشد اما مسئولان وزارت ورزش تاکید دارند بر اینکه پرونده تائید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون بسکتبال هنوز باز است و احتمال اضافه شدن نام جدید به آن وجود دارد.

مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیون های ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: بررسی تائید صلاحیت کاندیداها اصلا در اختیار وزارت ورزش نیست. این کار به طور مستقیم توسط مراجع نظارتی انجام می شود.

وی ادامه داد: به جز نفراتی که انصراف دادند، پرونده دیگر کاندیداهای فدراسیون بسکتبال برای همین مراجع ارسال شد. مسئولان مربوطه هم بعد از چند روز ۱۱ کاندیدای تائید صلاحیت شده را معرفی کردند اما اصلا مشخص نشده گزینه ای دیگری به این فهرست اضافه می شود یا خیر. 

مسئول امور مجامع فدراسیون ها تاکید کرد: در این دو سه روز گزینه تائید صلاحیت شده دیگری برای انتخابات فدراسیون بسکتبال به ما معرفی نشد اما این به این معنا نیست که پرونده تائید صلاحیت کاندیداها بسته شده است. احتمال اینکه گزینه دیگری اضافه شود، وجود دارد و شاید هم کاندیدای دیگری تائید صلاحیت نشود.

مستجاب الدعوه با تاکید بر اینکه انتخابات فدراسیون بسکتبال صبح شنبه برگزار می شود، یادآور شد: حتی ممکن است یک روز مانده به انتخابات، فهرست کاندیداهای تائید صلاحیت شده به واسطه اضافه شدن فرد جدید، تغییر کند. این مسئله اصلا دست وزارت ورزش نیست. ما بر اساس آنچه از طرف مراجع نظارتی دریافت می کنیم، برای معرفی نهایی کاندیداها اقدام می کنیم. فعلا و تا به امروز فقط همان ۱۱ نفر تائید صلاحیت شده اند اما ممکن است فرد دیگری هم اضافه شود.

به گزارش مهر، ۱- بهروز منتقمی، ۲- سید مهرداد هاشمی، ۳- رمضانعلی دولو، ۴- مهرداد آگین، ۵- مازیار ناظمی، ۶-سید حسن طباطبائی، ۷- کرم الله علیمرادی، ۸- رضا درویش، ۹- غلامعلی محمد علیپور، ۱۰- رضا مهندسی و ۱۱- ر امین احمدی طباطبائی کاندیداهایی هستند که تاکنون صلاحیت آنها برای تصدی پست ریاست این فدراسیون تائید شده است. 

کد خبر 4195858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha