۲۷ دی ۱۳۹۶، ۹:۴۳

احدی در گفتگو با مهر عنوان کرد:

تلاش برای اعزام تیم ملی بوکس به دو تورنمنت/هنوز قرارداد نبسته‌ام

تلاش برای اعزام  تیم ملی بوکس به دو تورنمنت/هنوز قرارداد نبسته‌ام

سرمربی تیم ملی بوکس از تلاش برای حضور دو تیم در تورنمنت های خارجی به میزبانی قرقیزستان و بلغارستان خبر داد.

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان عنوان کرد: تمرینات تیم ملی با قدرت دنبال می شود. دو دعوت نامه از کشورهای قرقیزستان و بلغارستان داریم که در تلاش هستیم در هر دو تورنمنت شرکت کنیم. این دو مسابقه تقریبا به صورت همزمان برگزار می شود و در صورت فراهم شدن شرایط با دو تیم مجزا حضور در این دو مسابقه را تجربه خواهیم کرد.

وی در خصوص برخی انتقادات نسبت به کادر فنی کم تجربه تیم ملی عنوان کرد: این طور نیست. ما کادر جوان و خوبی داریم که حضور فردی مثل آقای عبدالملکی که تیمش قهرمان کشور شد در کادر فنی گویای این امر است که این انتقادها وارد نیست. برخی مغرضانه نقد می کنند که دور از انصاف است.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص نگرانی ها برای حضور روزبهانی در بوکس حرفه ای و محرومیت از شرکت در بازیهای آسیایی عنوان کرد: احسان فعلا در حال تمرین در تیم ملی است و در بوکس حرفه ای هم حضور ندارد. لازم می دانم در اینجا به این قضیه اشاره کنم که ما در هر وزن چندین بوکسور خوب و مدعی داریم که آینده بسیار درخشانی دارند.

احدی در پاسخ به این سوال که قرارداد شما تا چه زمانی بسته شده گفت: هنوز قراردادی نبسته ام. بر حسب وظیفه کارهایم را انجام می دهم.امیدوارم همه کمک کنند تیم ملی به اهداف و برنامه های مورد نظر خود دست پیدا کند. 

کد خبر 4201206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha