۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲

مطالبات شهری مردم پیگیری شود

مطالبات شهری مردم پیگیری شود

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: مطالبات معترضان در بخش شهری شناسایی و پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اعتراضات مردمی در روزهای گذشته گفت: بخش شهری انتقادات معترضان شناسایی و موضوعات پیگیری شود. متن کامل تذکر زهرا صدراعظم نوری به شرح زیر است:

وی افزود: استحضار دارید که طی هفته‌های گذشته اعتراضاتی در سطح شهرهای مختلف کشور از جمله شهر تهران نسبت به وضعیت اقتصادی، سیاسی و مدیریتی انجام شد. گرچه باید این اعتراضات را ریشه‌یابی کرد و علل و عوامل این اعتراضات شناسایی و برای پاسخ به مطالبات مردم اقداماتی عاجل اتخاذ شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: بالطبع شهرداری و اعضای شورای شهر تهران باید خود را مخاطب اعتراضات مردم بدانند، نباید با گذشت زمان مطالبات به فراموشی سپرده شود. تجربه‌های دهه‌های گذشته نشان می‌دهد متاسفانه بخش قابل توجهی از حاکمیت به ویژه نهادهایی که خود را در مقابل مردم پاسخگو نمی‌دانند، تلاش می‌کنند با گذشت زمان مطالبات مردم حتی معکوس جلوه کند از اینرو پیشنهاد می‌کند ریاست شورا این اقدامات را در دستور کار قرار دهد:

۱- کارگروهی تشکیل و آن بخش از مطالبات مردم در حوزه شهری شناسایی و به صحن شورا برای پیگیری و اقدام ارائه کند.

۲- در حوادث و اعتراضات ناگوار دی‌ماه افراد زیادی از مردم معترض و نیروهای انتظامی آسیب جدی دیدند شایسته است شورای شهر با تشکیل کارگروهی از آن‌ها دلجویی کند.

شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم باید در کنار توجه به مطالبات در جهت التیام آسیب‌های جسمی وروحی ناشی از حوادث اخیر در کنار مردم تهران قرار بگیرند.

کد خبر 4205573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha