۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷

استاندار مازندران:

سودجویی ظرفیت های مازندران را تخریب کرده است

سودجویی ظرفیت های مازندران را تخریب کرده است

ساری - استاندار مازندران گفت: متاسفانه پول دوستی، سودجویی و کار بازرگانی بی چارچوب خیلی از ظرفیت های استان را تخریب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر چهارشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی با بیان اینکه متاسفانه پول دوستی ، سودجویی و کار بازرگانی بی چارچوب خیلی از ظرفیت های استان را تخریب کرده است افزود: فساد جایی رخنه پیدا خواهد کردکه آن چشم بینا و گوش شنوا در دستگاه اجرایی نباشد.

وی خاطر نشان کرد: دولت با راه اندازی این سامانه در صدد بررسی و حل مشکلات و چالشهای موجود در جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه هر روز یک مدیر کل برای پاسخگویی به مشکلات مردم در این سامانه مستقر و از نزدیک شنوای حرفهای مردم است ، افزود: مشکلات مردم تبدیل به یک کتاب ضخیم شده و خواب را از چشم می گیرد که این ربطی به بودجه واعتبار نداشته وبیشتر این موارد در عمل نکردن درست به وظیفه توسط کارکنان دستگاه اجرایی است.

استاندار مازندران تاکید کرد: اگر مشکلات مردم رسیدگی نشود اینها به روی هم انباشته و تبدیل به یک توده اعتراضی خواهد شد.

استاندارمازندران به ایجاد میز خدمت در دستگاههای اجرایی تاکید کردو گفت: رسیدگی به کار مردم و ارتباط بین مردم و مسئولا باید توسط روابط عمومی ها انجام شود.

استاندار مازندران حجم نیروهای بکار گرفته شده در فرایندهای ستادی ومدیریتی را زیاد بیان و خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی که باید پاسخگوی مردم در دستگاههای اجرایی باشند بسیار اندک است.

استاندار مازندران با تاکید براینکه بسیاری از کارها در پیچ و تاب اداری انباشته می شود ، افزود: با تدبیر دولت امکانات و ظرفیت های خوبی ایجاد شده  ، ولی متاسفانه از این زنجیره استفاده وافی نشده است.

مدیر عالی استان در ادامه خطاب به مدیران روابط عمومی ها گفت : اگر مدیری کم کاری داشته توسط روابط عمومی ها به بنده ارجاع و با مدیر ناکار آمد برخورد خواهدشد.

وی از راه اندازی هیئت مشورتی در استانداری مازندران خبر دادو افزود: با ایجاد این کانون مشورتی مشکلات و مسائل استان بررسی و بعد به روابط عمومی های دستگاههای اجرایی ارجاع می شود.

استاندار مازندران بیان کرد: هیچ مانعی برای ارتقای استان وجود ندارد بلکه مسائلی دست به دست هم داده که مشکلات پیش رو در مازندران ایجاد شود.

اسلامی با اشاره به اینکه در کسب و کارهای نوین حداکثر ظر فیت ها در مازندران وجود دارد ، گفت: زمان طی شده در کسب و کار در کشورهای توسعه یافته بسیار اندک بوده ولی در ایران به خاطر یکسری مسائل غیر ضرور این زمان بسیار طولانی خواهد شد.

استاندار از راه اندازی سامانه دادور برای فعالان اقتصادی در مازندران اشاره کردو افزود:با فعال شدن این سامانه مدیران و مسئولین به صورت لحظه ای از روند کار فعالان اقتصادی در استان مطلع خواهند شد.

وی تصریح کرد:این سیستم بلادرنگ به فعال اقتصادی جواب می دهدو کارها زودتر انجام‌ ودیگر پارتی بازی صورت نمی گیرد.

استاندار با اشاره به اینکه با این مسیر هموار شده فعالیت کسب وکاربه صورت سالم دراستان رونق می گیرد ، بیان کرد: روابط عمومی ها در ایام دهه فجراز سطح وزارت خانه ای خود اطلاع رسانی داشته باشند.

اسلامی بابیان اینکه امروز در بحث تولیدمحتوایی در فضای مجازی در کشور کار اساسی انجام نداده ایم ، گفت: ۶۶۵ کانال مجازی در استان شناسایی شده است که بزرگترین آن بیش از یک میلیون عضو دارد.

استاندار مازندران در این راستا تاکید کرد: با تولید محتوای ارزشمند قدرت تخریب را درکشور کاهش خواهیم داد.

وی اخبار منتشر شده را بخشی از وظایف روابط عمومی ها برشمردو افزود: رویکردها ، سیاست و نتیجه مورد نظر باید در حیطه مسئو لیتی روابط عمومی ها باشد.

وی به نقش ممتاز مازندران در تولید سبد غذایی مردم  اشاره کردو گفت: در راستای اهمیت غذایی و سلامت جامعه به مسائل خود کفایی در کشور توجه ویژه کنیم چرا که سهم ویژه ای در تامین غذای کشور داریم.

وی انتقال پیام را برای خودکفایی استان مازندران بسیار مهم عنوان کرد وگفت:مردم باید با سیاستهای دولت همگام و روابط عمومی ها باید اطلاعات را در عمق روستاهامطرح و بیان کند.
 

کد خبر 4209055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha