۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۵۷

با حضور فرماندار کرمانشاه و مسئولان آبفا صورت گرفت؛

بازدید از تاسیسات فاضلاب شهر کرمانشاه

بازدید از تاسیسات فاضلاب شهر کرمانشاه

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه به همراه مسئولان آبفا از تاسیسات فاضلاب واقع در میدان شهید نواب صفوی تا میدان غدیر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه به همراه مهندس رشیدپور مدیر آب و فاضلاب شهر کرمانشاه از تاسیسات فاضلاب واقع در میدان شهید نواب صفوی تا میدان غدیر بازدید به عمل آورد.

 در حاشیه این بازدید رشیدپور مدیر آب و فاضلاب شهر، کرمانشاه گزارشی از روند اجرای این پروژه را عنوان نمود و اظهار داشت: این پروژه مهم بدلیل مشکلات اساسی که در سال‌های گذشته وجود داشته همواره دغدغه مردم و مسئولین بوده است. 

رشیدپور اظهار داشت: شرایط و توپوگرافی و بافت فرسوده این منطقه و همچنین بار ترافیکی خیابان حد فاصل میدان نواب صفوی تا میدان غدیر و عدم امکان اجرای دو پروژه به طور همزمان یعنی جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب های خانگی میسر نبود لذا آبهای سطحی و فاضلاب ها در فصل بارندگی مزاحمت های برای مردم ایجاد می‌کرد.

مدیر آب و فاضلاب شهر کرمانشاه در ادامه افزود: اجرای این پروژه با توجه به شرایط وِیژه و بار ترافیکی خیابان مذکور کار ها به دو روش تعریف شده است، بخشی از کارها در روز انجام می‌گیرد و به ناچار یک لاین از خیابان در طول روز بسته می شود و در شب به لحاظ اینکه در اجرای پروژه تسریع گردد هر دو لاین و عملیات اجرایی در اختیار پیمانکار است.

رشید پور طول این پروژه را ۷۵۰ متر با قطر ۱۰۰۰ میلیمتری اعلام کرد و گفت: تاکنون از این مقدار، بیش از ۴۰۰ متر انجام شده و امیدواریم تا پایان بهمن ماه به اتمام برسد.

در ادامه این بازدید رنجبر فرماندار کرمانشاه از نزدیک در جریان عملیات اجرایی پروژه قرارگ رفت و از فعالیت شرکت آب و فاضلاب تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد؛ با انجام این کار مهم مقدمات آسایش و آرامش مردم در این منطقه خصوصا درفصل بارندگی فراهم گردد.

کد خبر 4209440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha