۶ بهمن ۱۳۹۶، ۲۱:۳۲

آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

جانبازان نماد استقامت در مسیر حق/اسطوره‌های شجاعت در دوران سخت

جانبازان نماد استقامت در مسیر حق/اسطوره‌های شجاعت در دوران سخت

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد از جانبازان به‌عنوان نماد استقامت در مسیر حق و اسطوره‌های شجاعت در دوران سخت انقلاب یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر جمعه در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت جانباز دوران دفاع مقدس «علیرضا ابراهیمی» در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال پاداش اعمال افراد را به تفضل می‌دهد ولی کیفر اعمال مطابق خود عمل است.

وی با بیان اینکه خداوند هرکسی را مطابق با عملش کیفر خواهد کرد، ادامه داد: اما وعده الهی این است که پاداش اعمال به تفضل خداوند چندین برابر و مضاعف داده می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی به احادیث در این زمینه اشاره کرد و افزود: مطابق آیات و روایات وعده پاداش ۱۰ تا ۷۰۰ برابر و حتی بیشتر برای اعمال خیر و نیک از سوی خداوند داده شده است.

  نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به اجر جهاد و ایثار در راه خداوند متعال بیان کرد: کسی که در راه خداوند جانباز و مجروح شود خداوند هم ثواب مضاعف به او اعطا می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: جانبازان به دلیل استقامت در مسیری که انتخاب کرده‌اند اجر مضاعف دارند و در پیشگاه خداوند محبوب هستند.

وی بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مبادا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضعیف شود گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هم باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی ادامه داد: جانبازان مردان عمل در دوران سخت بوده که امتحان خود را پس داده و در آزمون بزرگ ورود به بهشت پیروز شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه جانبازان اسطوره شجاعت و مقاومت در جامعه هستند، عنوان کرد: پایداری و استقامت در راه حق از ویژگی جانبازان بوده و جانبازان ستون خیمه ولایت هستند که پرچم ولایت را به دست گرفته‌اند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه جانبازان از اسطوره‌های اصلی اسلام درس آموخته‌اند، تصریح کرد: جانبازان از بزرگ جانباز اسلام قمر بنی‌هاشم (ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی یعنی رهبر انقلاب اسلامی درس گرفته‌اند.

وی افزود: اسطوره‌های اصلی اسلام به ما آموختند چگونه در برابر ظلم و ستم مقاومت کنیم و تن به ذلت نداده و فریاد «هیهات من الذّله» را بلند کنیم.

بنابراین گزارش، مراسم سالگرد «علیرضا ابراهیمی» برادر سردار رشید اسلام شهید «کرم خدا ابراهیمی» و جانباز سرافراز ۸سال دفاع مقدس امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

وی جانباز ۵۰ درصد و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود.

کد خبر 4210602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha