۷ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۰۹

معاون امور عمرانی استانداری البرز مطرح کرد:

تشدید مشکلات راه‌های روستایی طالقان با بارش برف

تشدید مشکلات راه‌های روستایی طالقان با بارش برف

کرج - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه راه‌های روستایی شهرستان طالقان با مشکل مواجه است، گفت: مشکلات با بارش برف تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو ارتقایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که صبح شنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، بابیان اینکه در راه‌های روستایی شهرستان طالقان شرایط مطلوبی وجود ندارد، اظهار کرد: تعدادی از راه‌های این شهرستان دارای مشکل آسفالت است که بدون شک با بارش برف و باران در زمستان این مسائل دو برابر می‌شود.

در ادامه مصطفی علی‌آبادی فرهانی فرماندار شهرستان طالقان با اشاره به اینکه اهتمام جدی برای باز نگه‌داشتن راه‌های شهرستان وجود دارد، افزود: ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای نگهداری از  ۳۰۰ کیلومتر راه شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

در ادامه حسن مدیر روستا معاون خدمات شهری شهرداری کرج بیان کرد: شهرداری کرج مانور عملیات زمستانی خود را با هماهنگی مدیریت بحران استانداری برگزار کرده است، در راستای اجرای طرح زمستانه ۱۱ دستگاه لودر، ۱۵۴ دستگاه کامیون و تعدادی دستگاه سبک و سنگین در اختیار قرار دارد.

 وی به فعالیت هزار نیروی عملیاتی و خدماتی در این ایام اشاره کرد و گفت: برای همه مناطق ده‌گانه شهرداری کرج مواد یخ‌زدا تهیه‌شده است.

همچنین ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت برق استان البرز با اشاره به اینکه میزان مصرف برق استان در زمان پیک هزار و ۳۱۰ مگاوات و این امر اکنون ۹۵۰ مگاوات است، تأکید کرداگر قطعی گاز در منطقه‌ای رخ دهد مصرف برف به سه برابر افزایش پیدا می‌کند که مشکلات ظرفیتی را در حوزه برق ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 4210751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha