۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱

فرزانه فصیحی:

کسی روی مدال من حساب باز نمی‌کرد/ اشکم به خاطر بغض پدرم درآمد

کسی روی مدال من حساب باز نمی‌کرد/ اشکم به خاطر بغض پدرم درآمد

رکورددار دوی۶۰ متر بانوان ایران گفت: شاید کسی روی مدال من حساب باز نمی کرد اما خیلی خوشحالم که توانستم این تفکر را از بین ببرم و در میان بهترین های آسیا باشم. 

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه فصیحی درباره کسب مدال برنز رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در دوی ۶۰ متر گفت: کسب این مدال حس خیلی خوبی برای من به همراه داشت. اینکه توانستم در میان بهترین های آسیا روی سکو بروم خیلی خوشایند است. واقعا در دوی ۶۰ متر حریفان با قدرت حاضر شده بودند. قهرمان آسیا حاضر بود و حتی ورودی جهانی هم در رقابت ها به دست آمد.

رکورددار دوی۶۰ متر بانوان ایران گفت: خیلی ناامیدم می کردند و می گفتند ۶۰ متر پُر است و انگار اصلا امیدی وجود نداشت. انگار بقیه از من به قدری بهتر هستند که من نمی توانم مدال بگیرم ولی خوشبختانه خودم را ثابت کردم. شاید کسی روی مدال من حساب باز نمی کرد اما خیلی خوشحالم که توانستم این تفکر را از بین ببرم و در میان بهترین های آسیا باشم. 

وی درباره رقبای خود نیز گفت: نفر اول خیلی خوب دوید و نمی توانم بگویم می توانستم طلا بگیرم، اما اگر دیروز فینال برگزار می شد چون بدنم آماده تر بود می توانستم رکورد بزنم.

فصیحی در پایان درباره بغضش بعد کسب مدال در آسیا گفت: زمانی که پدرم بعد از مدالم بغض کرد، اشک هایم در آمد. پدرم در این مدت پابه پای من در تمریناتم حاضر بود تا مشکلی برایم پیش نیاید. واقعا فراتر از حد انتظار کنارم بود. حتی او گفت دو شب است که نخوابید و خیلی خوشحالم توانستم پدر و مادر و البته مربی ام را شاد کنم.

کد خبر 4216932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha