۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷

رئیس گروه تحقیقاتی دهلی:

ما رهبری همچون رهبر ایران را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم

ما رهبری همچون رهبر ایران را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم

رئیس گروه تحقیقاتی دهلیبا اشاره به نقش کشورهای مختلف جهان برای همکاری جهت برقراری صلح خطاب به احزاب جمهوری اسلامی ایران گفت: ما رهبری همچون رهبر شما را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، ویج جولی در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی با اشاره به نقش کشورهای مختلف جهان برای همکاری جهت برقراری صلح خطاب به احزاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما رهبری همچون رهبر شما را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم و با کمک همدیگر به صلح پایدار برسیم.

وی افزود: کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی نیز این توانایی را دارد که در بخش های مختلف آفریقا، ایران و هر بخش جهان بتواند تروریسم و افراطی گری را از بین ببرد.

رئیس گروه تحقیقاتی دهلی ادامه داد:کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی نیز این توانایی را دارد که در بخش های مختلف آفریقا، ایران و هر بخش جهان بتواند به کمک اید و تروریسم و افراطی گری را از بین ببرد.

وی گفت: اگر همه مسلمانان و همه بخش های مختلف مذهبی و غیر مذهبی در کنار هم قرار گیریم، می توانیم به همزیستی خوبی برسیم، به ایده های متفاوت احترام بگذاریم و به پایداری فکری برسیم.

کد خبر 4217033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha