۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶

با حضور مجید مظفری و رسول نجفیان

«بنگاه تئاترال» تأسیس می شود/ اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد

«بنگاه تئاترال» تأسیس می شود/ اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان که پیش از این در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود به زودی دور دوم اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی مرزبان نویسنده و کارگردان تئاتر که پیش از این و از ۵ تیر تا ۸ شهریور سال جاری نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان را در تماشاخانه سنگلج به صحنه برده بود بار دیگر این اثر را روی صحنه می برد. «بنگاه تئاترال» فضایی کمدی دارد و با بهره از شیوه اجرای نمایش های ایرانی به صحنه رفت.

مرزبان قصد دارد «بنگاه تئاترال» را طی چند روز آینده در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

در اجرای جدید این اثر نمایشی تغییراتی در گروه بازیگری ایجاد شده است و مجید مظفری، رسول نجفیان و داود داداشی به عنوان بازیگران جدید در نمایش «بنگاه تئاترال» به ایفای نقش می پردازند. فرزانه کابلی، امین زندگانی و میرطاهر مظلومی از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند که دارای بیش از ۲۰ بازیگر است.

خواننده: محمد حشمتی، آهنگساز: علی المعی، نوازنده تار: مجتبی جعفری، نوازنده ترومپت: عباس حیدری، دستیاران کارگردان: مهری آسایش، مجید غفاری، طراح حرکت: فرزانه کابلی، طراح صحنه: رضا مهدیزاده، طراح لباس: صدف شجاعی، طراح نور: امیر ترحمی، طراح گریم: فریبا حسینی و طراح پوستر و گرافیک: محمد وفایی از عوامل اجرایی نمایش «بنگاه تئاترال» هستند.

کد خبر 4217435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha