۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰

عضو شورای شهر اصفهان:

باید از ظرفیت کارآفرینان در سیستم مدیریت شهری استفاده شود

باید از ظرفیت کارآفرینان در سیستم مدیریت شهری استفاده شود

اصفهان - عضو شورای شهر اصفهان گفت: وقتی اصفهان مملو از کارآفرینان خلاق و فعالان اقتصادی خبره است بهتر است از ظرفیت این افراد در مدیریت شهری اصفهان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خسروی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: امروز با جمعی از کارآفرینان مواجهیم که بسیاری از افراد در سطح کشور منتظر گفت و گو و مشاوره از این افراد هستند و بهتر است که شهرداری از ظرفیت این افراد استفاده کند.

وی بیان داشت: بسیاری از کارآفرینان اصفهان و فعالان اقتصادی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها در اصفهان به شهرهای دیگر برای سرمایه گذاری می روند و حیف است که اصفهان دارای چنین افراد خبره و حاذقی در حوزه اقتصادی و مدیریت است اما از توان این افراد استفاده نمی کنند.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان مهد تولد کارآفرینان بزرگی است که از جمله آن می توان به حاج حسن امین الضرب که اولین نیروگاه کشور یا کارخانه برق را به ایران آورد، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کارآفرینان معاصر هر روز محصولات‌شان وارد بازار شده و باعث رونق و ارتقاء سطح استاندارهای ملی می شود، ادامه داد: با این همه ظرفیت و پتانسیلی که در اصفهان موجود است، زیبنده نیست که از توان این افراد در هیئت مدیره شرکت ها و سازمان‌های شهرداری استفاده نشود.

خسروی اظهار داشت: مدیریت یک مجموعه اقتصادی به نبوغ و استعداد ویژه‌ای نیاز دارد، به همین دلیل از شهردار اصفهان میخواهیم که در مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه خود از توان کارآفرینان و فعالان اقتصادی اصفهان استفاده کند.

کد خبر 4218897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha