۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵

در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

زنجانی‌ها یک صدا حضور خود برای اقتدار و عزت ایران را اعلام کردند

زنجانی‌ها یک صدا حضور خود برای اقتدار و عزت ایران را اعلام کردند

زنجان- امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه آمدند، استوار و ثابت‌قدم همانند بهمن ۵۷، در یک مسیر و یک‌صدا اقتدار و عزت ایران اسلامی را فریاد بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز همه آمدند، استوار و ثابت‌قدم همانند بهمن ۵۷، در یک مسیر و یکصدا برای اقتدار و عزت ایران اسلامی و برای تحقق ایرانی توانمند و متحد در مقابل توطئه‌های دشمنان.

ایران اسلامی امروز بعد از گذر از چالش‌ها و بحران‌هایی که دشمنان داخلی و خارجی در مسیرش قرار داده بودند به نقطه اقتدار و پیشرفت دست یافته و به الگوی کشورهای مختلف در جهان تبدیل شده است.

امروز در جشن ۳۹ سالگی انقلاب، شهروندان زنجانی آمدند تا بگویند هرگز ذره‌ای از آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا کوتاه نخواهند آمد و برای اقتدار روزافزون ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

امروز در یوم‌الله ۲۲ بهمن همه آمده‌اند، از کودک تا خردسال، از دانش‌آموز تا دانشجو، از کارگر ساختمانی تا کارخانه‌دار و معلم تا استاد دانشگاه، از اصلاح‌طلب تا اصول‌گرا، همه و همه آمده‌اند تا بگویند ایران و ایرانی متحد برای رسیدن به‌حق مسلم خود ایستاده است.

ملت با درک و فهم بالای سیاسی که خوب می‌داند، اقتدار کشورش باعث دلواپسی و نگرانی دشمنان غربی و شرقی می‌شود، به‌خصوص اجیرشدگان عربی منطقه که برای آمریکا خوش‌خدمتی می‌کنند. دشمنانی که تنها واژگانی که می‌توان در ادبیات برای آن‌ها یافت، سرسپردگی و اجیرشدگی و مزدوری است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان، امسال نیز با فریادهای همیشگی و دشمن‌شکن «مرگ بر آمریکا» و با حضور اقشار مختلف مردم در حمایت از نظام، انقلاب و رهبری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

یک شهروند زنجانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بابیان اینکه هرسال از ابتدای شروع مراسم راهپیمایی تا پایان آن در مسیر راهپیمایی حضور دارد، می‌گوید: امسال هم آمده‌ایم تا بگوییم هرچند مشکلات و کمبودهایی در جامعه است ولی هرگز در دفاع از انقلاب ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

رضا علی‌محمدی می‌افزاید: مردم ایران همواره با حضور خود درصحنه وفاداری خود را نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند و امروز بار دیگردرصحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن این حقیقت را به اثبات رسانند.

وی ادامه می‌دهد: یک ایرانی واقعی هرگز راضی نمی‌شود آمریکا و اعراب تازه به دوران رسیده در مورد شرایط جامعه ایران اظهارنظر کنند.

پسر جوانی که به گفته خودش امسال برای نخستین بار در انتخابات اردیبهشت‌ماه شرکت کرده، می‌گوید: دشمنان باید بدانند که ملت ایران ذره‌ای در اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند و همواره پشتیبان نظامی هستند که با خون شهدا به ثمر نشسته است.

کامبیز آرمانیان با اشاره به اینکه باید با وحدت و همدلی مانع دخالت و نسخه‌پیچی دشمنان برای ایران شویم، ادامه می‌دهد: ملت ایران آگاه و هوشیار هستند و هرگز قبول نمی‌کنند اجیرشدگانی همانند ولیعهد نادان عربستان در مورد کشورشان اظهارنظر کنند.

وی می‌گوید: جهانیان باید قبول کنند و مجبورند این واقعیت را بپذیرند که ایران و ایرانی همواره مقتدر و عزتمند در جهان آقایی و سروری می‌کنند و افکار زنگ‌زده و مسموم ترامپ و نوچه‌هایش نمی‌تواند مانعی در این مسیر باشد.

مردم شهرهای مختلف استان زنجان در طلیعه ۳۹ امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و بااقتدار و عزت آمدند تا بگویند هرگز دست از اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنخواهند داشت.

امروز ۲۲ بهمن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم زنجان هم‌صدا و هم فریاد با تمام مردم کشور، در جشن پیروزی استقلال بر وابستگی، آزادی بر اسارت، پیشرفت بر سکون و رکود شرکت کرده‌اند.

امروز زنجانی‌ها بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و با حضور گسترده خود به جهانیان ثابت کردند که ایران و ایرانی همیشه برای رسیدن به قله‌های اقتدار و عزت در برابر توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد و در ناموسش عقب‌نشینی معنا ندارد.

و امروز مردم نقاط مختلف استان زنجان با خلق حماسه‌ای باشکوه در انتظار روزهای باشکوه و عزتمند و اقتدار هستند.

کد خبر 4225004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha