۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

۱۵۰ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی دریافت کردند

۱۵۰ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی دریافت کردند

مشهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی ظهر یکشنبه در ستاد رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۵۰ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی دریافت کردند، اظهار داشت: ۳۹۳ طرح صنعتی به بانک ها معرفی شده است که ۱۵۰ واحد صنعتی تاکنون تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

وی عنوان کرد: بانک ها نقش مهمی در توسعه بخش صنعت چهارمحال و بختیاری دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تسهیل گری در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی باید مورد توجه بیشتر بانک ها قرار گیرد تا زمینه توسعه این بخش فراهم شود.

وی بیان کرد: توسعه بخش صنعت زمینه ساز ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می شود.

ورود سرمایه گذاران در بخش صنعت چهارمحال و بختیار ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طی فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم با تلاش و کوشش مسئولان استان، مشکلات واحد های صعتی و تولیدی استان بررسی شده است و زمینه حل بسیاری از مشکلات این واحد های صنعتی فراهم شده است و بسیاری از واحدهای صنعتی استان در چرخه تولید قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت های سرمایه گذاران برای توسعه بخش صنعت استان بهره گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورود سرمایه گذاراران برای سرمایه گذاری در بخش صنعت استان چهارمحال و بختیاری توسط مسئولان استان با جدیت در حال پیگیری است.

کد خبر 4236822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha