۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳

رئیس علوم پزشکی جهرم خبرداد

آغاز طرح سلامت نوروزی در جهرم

آغاز طرح سلامت نوروزی در جهرم

جهرم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از آغاز برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۱۵فروردین ماه در این شهرستان خبر داد.

محمد  رحمانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن سال جدید و ایام تعطیلات نوروز  گفت: با عنایت به ضرورت اجرای برنامه سلامت نوروزی به دلیل افزایش فعالیت اغلب اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و همچنین بیشتر شدن مسافرت ها در این ایام،  نظارت بر مراکز غذایی از حساسیت بیشتری برخوردار است .

وی افزود: این طرح  به منظور آمادگی در راستای ارائه خدمات مرتبط با کنترل عوامل محیطی در ایام تعطیلات نوروزی و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و بیماری های منتقله از آب و غذا و کاهش بار بیماری های غیرواگیر با کنترل نمک و روغن، با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه انجام می پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به حضور فعال بازرسان و  کارشناسان بهداشت محیط با لباس فرم یکسان و تجهیزات پرتابل بازرسی در طی اجرای برنامه گفت: بازرسان در قالب تیم های عملیاتی، نظارتی و کشیک از ساعت۸ صبح تا ۲۰ شب در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل حضور فعال خواهند داشت.

وی از شهروندان و مسافرین خواست در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضا و سایر مجوزهای بهداشتی توجه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با  شماره تلفن ۱۹۰  سامانه رسیدگی به شکایات مردمی  که ۲۴ ساعته در اختیار شهروندان محترم و مسافران گرامی می باشد، تماس بگیرند.

کد خبر 4243746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha