۲ دی ۱۳۸۵، ۱۰:۱۸

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با مهر :

واگذاری استقلال از ابتدا به وزارت رفاه اشتباه بود / برای جذب عنایتی و شجاعی به توافق رسیدیم

واگذاری استقلال از ابتدا به وزارت رفاه اشتباه بود / برای جذب عنایتی و شجاعی به توافق رسیدیم

مقداد نجف نژاد گفت: انتقال باشگاه استقلال از وزارت رفاه به سازمان تربیت بدنی به عنوان متولی ورزش کشور یک اتفاق مبارک است که قطعا در بهبود شرایط و روند کار باشگاه تاثیر مثبت خواهد داشت.

مقداد نجف نژاد با بیان این مطلب به خبرنگارمهرافزود : بی شک اعمال مدیریت سازمان تربیت بدنی که خود اداره ورزش کشور را برعهده دارد و پیش از این هم اداره باشگاه استقلال را عهده دار بود بهتر می تواند به روند اداره باشگاه کمک کند و از ابتدا نیز واگذاری استقلال به وزارت رفاه که خود با مشکلات مالی عدیده ای دست به گریبان بود تصمیم اشتباهی بود.

نجف نژاد تصریح کرد: امیدوارم این واگذاری با تامین بودجه ها و منابع مالی نیز برای استقلال همراه باشد تا باشگاه با حمایت همه جانبه سازمان با قدرت درمسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و بتواند پاسخگوی انتظارات بر حق هواداران خود باشد.

وی در خصوص اینکه آیا با انتقال باشگاه استقلال به سازمان تربیت بدنی احتمال تغییرات مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال نیز وجود دارد تصریح کرد: از تغییرات مدیریتی باشگاه بی اطلاع هستم ولی شخصا تا لحظه ای که در باشگاه مسئولیت دارم در جهت خدمت به تیم استقلال و اداره و پیگیری مشکلات آن کوتاهی نخواهم کرد و تحت هر شرایطی تابع تصمیمات سازمان تربیت بدنی هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا با واگذاری استقلال به سازمان تربیت بدنی مشکلات مالی باشگاه برطرف خواهدشد گفت: قرار است در جلسه ای که هفته آینده با مسئولان سازمان تربیت بدنی خواهیم داشت در این زمینه به طور جدی به گفتگو بپردازیم و زمینه های رفع مشکلات موجود را فراهم کنیم که اعتقاد دارم با نیت خیرخواهانه ای که در مسئولین سازمان وجود دارد می توانیم در این زمینه به توافقات خوبی دست یابیم.

وی درباره شایعه جایگزینی امیدوار رضایی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال تصریح کرد: آنچه مسلم است سازمان تربیت بدنی در دوره جدید اداره باشگاه استقلال تغییراتی را در بحث مدیریتی اعمال خواهدکرد ولی تا این لحظه بنده اطلاعی از این تغییر ندارم و تحت هر شرایطی تا لحظه ای که مسئولیت دارم با تمام وجود به کارم ادامه خواهم داد و آماده ام تا درهر لباسی به باشگاه استقلال کمک کنم.

وی اضافه کرد: مطمئنا این تغییرات درجهت بهبود و تقویت روند کارباشگاه استقلال صورت گرفته و قطعا برنامه هایی که به اجرا در خواهدآمد در جهت رشد وشکوفایی باشگاه خواهدبود که باید این انتقال رامبارک و میمون تلقی کرد.

نجف نژاد پیرامون همگروهی استقلال با باشگاه های الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم که استقلال در همین مرحله مقدماتی با تیم های خوب و قدرتمندی همگروه شده است ولی استقلال هم تیم بزرگی است و از همین ابتدا باید با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد تا فوتبال ما پس از سالها بتواند دراین رقابتها حضوری موفقیت آمیز و توام با قهرمانی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جذب بازیکنان کمکی برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: توافقات خوبی با دو باشگاه الشارجه و الامارات برای جذب رضا عنایتی و مسعود شجاعی انجام شده است و درتلاشیم تا رضایت این دو باشگاه را برای حضور این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا جلب کنیم که تاکنون به توافقات نسبی دست یافته ایم و در کنار مسایل مالی باید رضایت این دو باشگاه اماراتی را به دست آوریم. علاوه بر این دو بازیکن، دو بازیکن کامرونی نیز مدنظر کادر فنی هستند که در صورت توافق با آنها این دو بازیکن نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهندداشت.

وی درپایان گفت: تغییر و تحولات اخیر در باشگاه استقلال را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم سازمان تربیت بدنی که تاکنون با درایت و دور اندیشی توانسته ورزش کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد بتواند در دوره جدید نیز با مدیریتی مناسب و و برنامه محور زمینه حضور قدرتمند استقلال را در دو عرصه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند که قهرمانی در هر دو جبهه دور از دسترس باشگاه بزرگی چون استقلال نیست.

کد خبر 425225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha