۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۱۶

در ساری؛

کنگره ملی ایده های نوین پژوهشی در علوم مهندسی برگزار می شود

کنگره ملی ایده های نوین پژوهشی در علوم مهندسی برگزار می شود

ساری - نخستین کنگره ملی ایده های نوین پژوهشی در علوم مهندسی و تکنولوژی، برق و کامپیوتر اردیبهشت سال ۹۷ در ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایده های نوین پژوهشی در علوم مهندسی و تکنولوژی برق و کامپیوتر(setcong) باهدف ارتقاء سطح علمی، پژوهشی در حوزه مهندسی و تکنولوژی، برق و کامپیوتر، طرح ایده های نوین و بررسی چالش های علمی فرصت ارائه راه حل هایی کاربردی توسط اندیشمندان برای حل مشکلات و موانع پیش روی تکنولوژی در کشور، برگزار می شود.

این کنگره به همت موسسه آموزش عالی هدف ساری، به منظور ایجاد فرصتی مغتنم جهت معرفی یافته هاو ایده های نوین علمی و کاربردی برای ارتقا سطح کیفی علوم مهندسی تکنولوژی، برق و کامپیوتر و همچنین بررسی نیازمندی ها و چالش های پیش روی موارد فوق در عصر حاضر، برگزار میگردد.

این کنگره با حضور مسئولان عالی رتبه، دکتر محمد دامادی نماینده شهر ساری و حمایت موسسه آموزش عالی هدف، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه ایوان کی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، بنیاد ملی نخبگن استان مازندران، انجمن تجارت الکترونیکی ایران، سازمان نظام صنعتی رایانه ای استان فارس و شرکت برق منطقه ای ساری برگزار می گردد.

لازم به ذکر می باشد که این رویداد ارزشمند مورد تایید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نیز است و کلیه مقالات پذیرفته شده در این پایگاه نمایه خواهند شد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.setcong.com مراجعه کنند.

کد خبر 4253082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha