۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵

بستر سازی شهرداری تهران در راستای توسعه و تقویت گردشگری الکترونیک

بستر سازی شهرداری تهران در راستای توسعه و تقویت گردشگری الکترونیک

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از برنامه ریزی برای ترویج و توسعه "گردشگری الکترونیک "خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "محمد فرجود" در بازدید از ستاد نوروزی شهرداری تهران اظهار داشت: الحمدالله  علی رغم محدویت زمان و بودجه در تشکیل ستاد،اقدامات مطلوبی و قابل توجهی توسط دوستان و همکارانمان در ستاد گردشگری صورت گرفته و بر روی محورهای اصلی برای خدمات دهی مطلوب به میهمانان نورزی تمرکز شده است.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه ای برای ترویج و توسعه  "گردشگری الکترونیک " از سوی شهرداری وجود دارد؟ افزود: در حوزه توسعه" گردشگری الکترونیک "برنامه هایی در دستور کار  داریم و در این زمینه با معاونت های مختلف بویژه معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز جلسات و توافقاتی  داشته ایم.  

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اضافه کرد:معاونت فاوای شهرداری تهران در همین راستا و برای پیشبرد اهداف ستاد گردشگری شهرداری، خدمات دهی الکترونیک را از طریق فراهم سازی بستر های  ussd،تلفن (سامانه ۱۳۷)،وب سایت  و اپلیکیشن موبایلی و ... اجرایی  و دنبال می کند.

این مقام مسئول مطرح کرد: همزمان با شروع اقدامات ستاد گردشگری، زیر ساخت های فاوایی و فنی را آماده و پشتیبانی کردیم  و توانستیم  در زمان کوتاه به خوبی ایفای نقش کنیم.

مهندس فرجود تاکید کرد:برای توسعه و تمرکز در حوزه "گردشگری الکترونیک"باید بر روی اولویت ها تمرکز کنیم.

کد خبر 4258942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha