۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۴۴

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان:

۳۶۲ مورد شکایت مردمی در بازرسی‌های نوروز ثبت شده است

۳۶۲ مورد شکایت مردمی در بازرسی‌های نوروز ثبت شده است

اصفهان - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: بدنبال بازرسی های نوروزی از ۲۸ بهمن ماه سال گذشته تا هشت فروردین، ۳۶۲ مورد شکایت مردمی داشتیم.

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بدنبال آغاز طرح بازرسی و نظارت بر اصناف مختلف ویژه ایام نوروز که از ۲۸ بهمن سال گذشته آغاز شده است تا هشتم فروردین نزدیک به ۴۰ هزار و ۴۰۵ بازرسی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: از این تعداد ۷۱۱ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اعلام کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها در مجموع هفت میلیارد و ۹۸۴ میلیون و  ۸۸ هزار و ۹۵۳ ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد بازرسی ها نسبت به ایام مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: همچنین یک درصد کاهش پرونده تا هشتم فروردین به نسبت پارسال ثبت شده است.

محمدی به شکایات و گزارشات مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: گزارش و شکایات مردمی ۳۶۲ مورد بوده که ۲۳ درصد از این شکایات منجر به تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات شده است.

وی تصریح کرد: گران فروشی و شکایت از کیفیت کالا بیشترین دلیل شکایات مردمی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: چون میدان امام تابلوی اصفهان و محل رفت و آمد بسیاری از مسافران نوروزی است بنابراین دفتر بازرسی اصناف را در میدان امام در ایام نوروز مستقر کردیم که از ۸ صبح تا ۱۱ شب پاسخگوی شکایات مردمی است.

وی اضافه کرد: برای چهارمین سال است که این اقدام صورت گرفته و بسیاری از مسافران راضی بودند و بدنبال هر شکایت یکی از بازرسین به همراه مسافر به مغازه رجوع و موضوع را از نزدیک بررسی می کنند.

کد خبر 4260542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha