۱۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۱۴

فرماندار مهران خبر داد:

افزایش ۴۷ درصدی تردد زائران از مرز مهران طی ایام نوروز ۹۷

افزایش ۴۷ درصدی تردد زائران از مرز مهران طی ایام نوروز ۹۷

ایلام-فرماندار مهران از افزایش ۴۷درصدی تردد زائران از مرز مهران در ایام نوروز ۹۷ نسبت به سال گذشته خبر داد.

نظام ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال ۹۶ طی اربعین حسینی حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زوار عاشق عتبات عالیات در این مرز تردد داشته اند.

وی افزود: از این تعداد دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ورود و مابقی خروج داشته اند.

وی ادامه داد: به رغم این که زیرساخت های شهر مهران برای ۱۷ تا ۲۰ هزار نفر پیش بینی شده ولی در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در مرز مهران از نظر زیرساخت و راه و نیز سایر بخش ها انجام شده است.

فرماندار مهران اضافه کرد: از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ همزمان با ماه خجسته رجب تا هفتم فروردین ماه ۱۳۹۷، تعداد ۲۴۸ هزار نفر زائر از مرز مهران به سمت عتبات عالیات ورود و خروج داشته ایم که با افزایش ۴۷ درصدی تردد زوار نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم.

وی عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته و افزایش گیت هایی که پیش بینی شده و سایر مسائل خدماتی و رفاهی هیچ گونه مشکل و شلوغی در مرز نداریم و زائران  به راحتی  در ایام نوروز در این مرز تردد دارند.

بازدید ۵۴۵۰ هزار نفر کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی 

فرماندار مهران با اشاره به آمار بازدیدکنندگان کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان، تصریح کرد: در خصوص کاروان راهیان نور امسال تا به این لحظه ۵۴۵۰ نفر از هم وطنان از اقصی نقاط ایران اسلامی از ارتفاعات قلاویزان کله قندی دیدار و بازدید داشتند.

وی در ادامه گفت: در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که از نظر امکانات رفاهی  در مدارس و مساجد و همچنین هماهنگی دیگر دستگاه ها حداکثر امکانات را برای بازدید کاروان راهیان نور از این مناطق  فراهم کنیم.

کد خبر 4261340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha