۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶

شهردار گلستان:

اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد مدیریت شهری گلستان سهیم باشند

اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد مدیریت شهری گلستان سهیم باشند

بهارستان- شهردار گلستان گفت: اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد مدیریت شهری گلستان سهیم باشند.

علیرضا عرب در گفتگو با خبرنگار مهر و با تأکید بر برقراری ارتباط دوستانه میان اصحاب رسانه و مدیران شهری خواستار مشارکت اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد مدیریت شهری گلستان شد.

عرب بیان داشت: مدیریت شهری تمایل دارد اصحاب رسانه در جریان مسائل شهری قرار بگیرند و دوشادوش عملکرد آن ها را انعکاس دهند و در آن سهیم باشند.

وی افزود: رسانه ها مسئولیت خطیر اطلاع رسانی را بر عهده دارند و انعکاس بهتر عملکرد شهرداری در جهت تنویر افکار عمومی مشارکت اصحاب رسانه و مطبوعات را می طلبد که امیدوارم مطبوعات و خبرگزاری های پر تلاش منطقه این امر را با رویکرد مثبت پوشش و انعکاس دهند.

عرب اولویت بندی در کارها را موجب پیشبرد سریع کارها و بالا بردن کیفیت آنچه که باید به مردم ارائه شود، دانست و افزود: همه پروژه ها برای ما با اهمیت است و ضرورت دارد و در حال حاضر کارهای بزرگی در حال انجام است که شایسته است توسط  اصحاب رسانه مورد انعکاس مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: امیدوارم شهرداری گلستان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و با همکاری و تعامل نهادهای خدمات رسان بتواند به هدف اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر گلستان است، دست یابد.

شهردار گلستان اظهار کرد: ایجاد یک تعامل سازنده میان شهروندان و مدیریت شهری امری ضروری است و رسانه‌ها می توانند شهروندان را با این مجموعه هماهنگ و همراه کنند.

کد خبر 4265581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha