۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵

کتاب‌های کانون پرورش فکری به مدارس می‌روند

کتاب‌های کانون پرورش فکری به مدارس می‌روند

موسسه فرهنگی منادی تربیت ۱۶۲هزار جلد از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در مدارس سراسر کشور توزیع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین کانون و این موسسه منعقد شده است، ۱۲ عنوان از آثار ادبی و علمی کانون طی چند مرحله به دست مخاطبان گروه‌های سنی مختلف مدارس کل کشور می‌رسد. بر این اساس موسسه فرهنگی منادی تربیت این آثار را خریداری کرده است.

بر اساس این گزارش، «پهلوان پهلوانان» نوشته‌ی نادر ابراهیمی در۳۰هزار جلد، «پاپر» به قلم محمد میرکیانی در ۲۰هزار جلد، «صوفی و چراغ جادو» نوشته‌ابراهیم حسن‌بیگی در ۱۵هزار جلد، «زیبا صدایم کن» نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده در ۱۵هزار جلد، «کوچه‌ی صمصام» نوشته‌ حمیدرضا نجفی در ۱۵هزار جلد، «آی ابراهیم» نوشته‌ی غلامرضا امامی در ۱۵هزار جلد، «بابابرفی» نوشته جبار باغچه‌بان ۱۵هزار جلد، «آینه و اویس» نوشته‌ تقی کیارستمی ۱۲هزار جلد، «گلدان خالی» نوشته‌ی دمی در۸هزار جلد، «باغ کیانوش» نوشته‌ علی‌اصغر عزتی‌پاک در ۷هزار جلد، «چیستان‌های علمی» نوشته‌ی رز وایلر و «پسر نان و نمک» نوشته‌عباس جهانگیریان هر دو در ۵هزار جلد، عنوان‌های این آثار خریداری شده است.

بر همین اساس، در بخش کتاب‌های داستانی به موضوع‌های تاریخی، دفاع مقدس و مسایل اجتماعی پرداخته شده است.

گفتنی است تاکنون هر کدام از این کتاب‌ها توانسته‌اند افتخارات ادبی و هنری زیادی در سطح کشور و یا در کشورهای دیگر کسب کنند.

کد خبر 4266670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha