۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۳۸

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند/ ضرورت تحقق شعار سال

مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند/ ضرورت تحقق شعار سال

سمنان - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی خود هستند و در این راه از مسئولان انتظار دارند تا مشکلاتشان را ببینند و حرف‌هایشان را بشنوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی عصر دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مسئولان باید به فکر رفع نیازهای معیشتی مردم باشند، تأکید کرد: مردم دردمند متوقع رفع مشکلات خود هستند و مسئولان باید به‌پای حرف‌هایشان بنشینند.

وی افزود: مردم امروز در معاش خود مشکلاتی دارند که مسئولان موظف هستند با خوش‌رویی با آنان برخورد کنند و حتی پاسخ منفی را نیز با حفظ کرامت آن‌ها بدهند.

امام‌جمعه سمنان با تأکید بر اینکه اقتصاد مهم‌ترین مشکل کشور است، بیان داشت: مسئولان باید برای رفع مشکلات اصلی مردم تلاش خود را مضاعف کنند.

آیت‌الله شاهچراغی دیگر رسالت مسئولان به‌خصوص مسئولان نهادهای اقتصادی استان سمنان را تلاش برای تحقق شعار سال دانست و تأکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی کالاهای ایرانی به مردم یکی از کارهایی است که مسئولان می‌توانند در تحقق شعار سال، مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا کنند.

وی سومین رسالت مسئولان را تذکر به مردم برای کم‌آبی و بحران خشک‌سالی دانست و تأکید کرد: در آستانه فصل گرم سال باید درباره خشک‌سالی و کم‌آبی به مردم هشدار داد که این امر نیز در زمره رسالت‌های مسئولان نهادهای فرهنگی، اقتصادی و اجرایی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری کم‌آبی را یک معضل برای مردم استان سمنان و برخی دیگر از مناطق کشور دانست و گفت: مسئولان مدیون نظام هستند که باید دینشان را از طریق کمک به رفع معضلات از جمله خشک‌سالی ادا کنند.

کد خبر 4267224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha